Avatar billede jdavid Nybegynder
22. december 2004 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tilgang til DLT bånd - hvilket program

Hejsa

Jeg har ikke mulighed for at browse filerne på et DLT bånd. Er der nogen der kender et godt (freeware) program der kan klare tricket?
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. december 2004 - 10:46 #1
hvis det er backup som er taget med f.eks ntbackup bruger du bare det til at læse derpå også.

Det kan restore derfra.
Avatar billede jdavid Nybegynder
22. december 2004 - 10:55 #2
Det er lavet med Veritas BU Exec, men programmet kan ikke "connct to backup server", så jeg kan ikke åbne Veritas. Lidt sært.. Men efter et par googlesøgninger ser det ud til at det er meget normalt at Veritas opfører sig sådan efter at man har skiftet admin password. Det skulle kunne afhjælpes ved at afinstallere veritas og installere igen, men her opstår en dll fejl.
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. december 2004 - 11:06 #3
Ok... Så kan jeg ikke lige hjælpe - har inger erfaring med Veritas - desværre.
Avatar billede jdavid Nybegynder
21. juli 2005 - 12:57 #4
lukker spørgsmålet