Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
21. december 2004 - 23:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Alien VS Predator

Hej!

I slutningen af Alien VS Predator er det da en Alien eller en Baby Predator der kommer ud af maven på Predatoren?
Ville bare lige vide. For det ku jo være en af dem?
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 23:14 #1
det er en alien.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 23:15 #2
så der er lagt op til en fortsættelse :)
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 23:16 #3
Det mig som kommer ud af maven på den... og jeg er en alien hehe
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. december 2004 - 23:41 #4
Hvad synes i ellers om filmen?
Personligt synes jeg den var ret god, på trods af at jeg savnede Sigourney Weaver.
Men ellers ret god.
Meget bedre end den sidste * VS * fil jeg så.. (Jason VS Freddy)
for den var da kedelig....
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 23:45 #5
webmasterdk> enig, jeg havde lidt dårlige forventninger til den, men blev positivt overrasket.
jason vs freddy er mildest talt elendig, jeg er ellers freddy kruger fan, men denne skuffede mig meget.
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 23:53 #6
Jeg kunne godt lide filmen... jeg havde ikke høje forventninger til den fordi jeg synes den havde fået dårlig omtale.. hmm.. generelt ikke særlig meget opmærksomhed synes jeg.
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. december 2004 - 01:07 #7
jeg syntes det er noget sheit at nogen er flabede nok til at kalde det en "Alien" film. Jeg har ikke set den dog, men må indrømme at konceptet i sig selv lyder ret tyndt, men det skal jeg nu ikke dømme før den er set... men at det skulle være en "Alien"-film kan der sgi aldrig blive tale om :)
Avatar billede yxos Nybegynder
22. december 2004 - 07:34 #8
Præcis! Konceptet lyder tyndt, og den har kun fået 2 ud af 6 stjerner de fleste steder, og jeg måtte da osse ned i en af de helt små kælder-bio'er i Palads i sidste uge for at se den. Den er allerede ved at blive taget af plakaten, lader det til.

Jeg blev osse positivt overrasket. Historien er ok, plottet taget i betragtning, og den er trods alt ikke totalt forudsigelig. Fx. er det venskab der knyttes mod og indtil slutningen da noget nyt.

Jeg synes at erstatningen for Sigourney Weaver er helt ok. Det skal åbenbart være en ung sild, og Sigourney er jo ikke helt ung mere...

Bemærkede iøvrigt at omtalte alien der kommer ud af predatoren til sidst har umiskendelige træk som den har "arvet" fra sin vært ;-)

Bemærk iøvrigt at der er gået lidt "star wars" i den, forstået på den måde, at denne film foregår i 2004, altså meget tidligere end de tidligere Alien film. Om man heraf kan konkludere, at det er Aliens der overlever til sidst er jo ikke til at sige.
Vi må vente på efter-efter-efterfølgeren :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. december 2004 - 07:38 #9
Jeg mener det er den værste gang skrammel jeg længe har brugt tid på. Ekstremt dårlige skuespillerpræstationer og et uhyggeligt tyndt plot. Sidst - men absolut ikke mindst - har man tilladt sig at "justere" på selve Alien væsenets biologi, for at få det fedtet ind i filmen. Hvor lang tid er det lige der normalt går, fra et menneske er smittet med "parasitten" til en ny alien klækkes? - og hvor lang tid går der i AvsP filmen? - naaah... det er både for tyndt of for sjusket.

hvorfor skulle hende fisseletten i det hele taget med på den tur? - "hun kunne finde vej"... ehm... holder heller ikke vand. Man kan meget med en GPS i dag. Og hvorfor var det lige hun skulle løbe rundt i minus en milliard graders frost, kun iført stramtsiddende tøj?.

Hvad bliver det næste? - Darth Vader vs. Gandalf? - jeg ville ikke forbavses. Men jeg vil tillade mig at blive forarget igen. Man ødelægger simpelt hen bare ikke kultklassikere på den måde....
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
22. december 2004 - 11:11 #10
Det er en alien der kommer ud af dens mave. Husk på at alien filmene foregår i fremtiden så hvis ingen aliens overlevede i filmen ville der jo være en plotfejl (Kan selvfølgelig godt sige at aliens findes flere steder i universet, så det var ikke nødvendigt)

  Jeg kunne utroligt godt lide både predetor og alien filmene, men synes ikke AVP fungerer specielt godt. Havde ikke regnet med det mest gennemtænkte plot og fik det heller ikke men havde forventet nogle virkeligt fede scener med kamp mellem predators og aliens. De kom aldrig rigtigt.

  Endvidere har predators et syn der vider om en person er "smittet" med en alien, hvorfor tjekker de så ikke ham til sidst inden de tager ham op i rumskibet?
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
22. december 2004 - 11:33 #11
Så er der jo lagt op til en 2'er :D..
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
22. december 2004 - 11:34 #12
Hvem holder i med? Alien eller Predator? Jeg starter: PREDATOR!!!!!
Avatar billede dkpsycho Nybegynder
22. december 2004 - 12:25 #13
Det er en Pred Alien der kommer ud af maven på den... Ligesom i AVP2 spillet... der kan man vælge predator alien (Pred-alien) som er lidt større og stærkere end de normale aliens... Men vi glæder os da til fortsættelsen.... Hyg jer og God jul.
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 12:28 #14
Jeg er helt klart en Alien hehe
Avatar billede cborg Nybegynder
22. december 2004 - 14:38 #15
Hvis den sorte kvindelige hovedperson var faldet ned fra det bjerg hun besteg i de første minutter af filmen, ville det have været en generelt bedre oplevelse.

Scenen var sat helt forkert. At have plottet spille sig ud i vores tid holdt ikke. Jeg havde forventet (håbet på) en forsættelse af Alien-universet, hvor Predators blev smidt ind.

Meh.