Avatar billede rsa Nybegynder
20. december 2004 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opret en WAV-fil fra en CD.

Jeg har nu installeret winamp. Dette program gengiver flot numrene fra min CD lydmæssigt.
Spørgsmålet er nu, hvordan kan jeg lave en WAV-fil ud fra et af numrene på CD'en, så jeg kan bruge denne WAV-fil i PowerPoint?
Jeg kan ikke finde nogen vejledning, og mine engelskkundskaber er nok for ringe.
Avatar billede jkrons Professor
20. december 2004 - 17:57 #1
Hvorfor vil du lave en waw fil ud af det?
Avatar billede rsa Nybegynder
20. december 2004 - 18:15 #2
Hvad kan jeg ellers gøre?
Jeg kører Windows 98 og Office2000 pakken. Kan man direkte indlægge en CD-fil (mp3-fil) på sit diasshow?
Avatar billede kalp Novice
20. december 2004 - 19:09 #3
Avatar billede kalp Novice
20. december 2004 - 19:09 #4
hvis du ikke vil lave en wave ud af det kan du med programmet lave en mp3 eller noget helt andet
Avatar billede jkrons Professor
20. december 2004 - 22:55 #5
Du har ret i, at kun waw filer kan embeddes i din præsentation, men andre lydfiler kan linkes.