Avatar billede jona0497 Nybegynder
19. december 2004 - 21:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konstruktiv kritik til design

Ønsker lidt konstruktiv kritik til et lille design jeg arbejder med
http://jonathan.vitoo.dk/design.jpg
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2004 - 21:21 #1
meget anderledes og flot design, men dog, bundlinjen er lidt skæv , plus hvor vil du placere din menu ? ellers meget flot design
Avatar billede jona0497 Nybegynder
19. december 2004 - 21:28 #2
Mange tak!
Havde tænkt mig at placere menuen i den store røde søjle til venstre, så det ligner at menu punkterne er skrevet på søjlen
Avatar billede alouv Nybegynder
19. december 2004 - 23:08 #3
Rigtist flot design, men JEG syntes at menuen skal være i den anden side..
Det er et´design der skal have 8 ud af 10 *
Avatar billede alouv Nybegynder
19. december 2004 - 23:08 #4
Rigtist flot design, men JEG syntes at menuen skal være i den anden side..
Det er et´design der skal have 8 ud af 10 *
Avatar billede keplerdreng Nybegynder
20. december 2004 - 15:42 #5
Hvem er den designet til ? er der en målgruppe eller er det bare noget du har lavet for det skal se fedt ud ?

jeg synes det ser godt ud og vil give dig ret i at menuen godt kan stå i søjen til venstre ;)
Avatar billede jona0497 Nybegynder
20. december 2004 - 16:45 #6
Det er såmen bare noget jeg har lavet fordi jeg har kedet mig. Så det bliver til en del designs med tiden ;)
Avatar billede jannikf Nybegynder
01. januar 2005 - 04:56 #7
<td valign="top" colspan="2"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><%=Left(rs("Tekst"),100)%></font></td>

Det så straks meget lettere og bedre ud, men nu er der slet ingen tekst der fremkommer?

http://jblog.dk
Avatar billede jannikf Nybegynder
01. januar 2005 - 04:58 #8
hov.´det er utroligt så meget jeg blander rundt i indlæggende.. Det må i undskylde :)