Avatar billede gassing Nybegynder
19. december 2004 - 14:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maling af drevfronte.

Jeg har for nylig købt et sort klabinet, men det ser lidt dumt ud med de lyse drevfronte.

Kan jeg nøjes med at male dem med en sprittusch? Eller ska jeg inverstere i det dyre maling?

tak
Avatar billede nybro Nybegynder
19. december 2004 - 14:46 #1
Som du selv siger så har du lige købt det og det er nyt.. ville det så ikke være synd bare at male det over med en tusch...
Jeg vil klart anbefale dig at male dem med en ordenlig maling... resten kan du jo gemme til en anden god dag hvor du evt. laver noget om...
Avatar billede hrvig Nybegynder
19. december 2004 - 19:57 #2
ja, anbefaler oss klart maling.. da det er sort er det meget nemt at male pænt og flydende :)
Avatar billede gassing Nybegynder
06. januar 2005 - 16:59 #3
Ja