Avatar billede marcus456 Nybegynder
19. december 2004 - 06:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

site vudering

Hej,

Tag en kigger på http://www.8000c.net
Min egen site jeg er ved at bygge op igen..så der er lidt skønhedsfejler stadig.
Mail mig lidt kritik på adressen derinde.
Adresser vil IKKE blive videregivet.
Jeg lavede en side til århus onsdag ..de ville ikke have den :-)
Men tag et kig på deres http://www.aarhus-onsdag.dk og min http://www.8000c.net/nn1

vh.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2004 - 09:06 #1
Tjae...jeg synes nu ikke din udgave er bedre end deres egen :)
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2004 - 10:27 #2
samme her - måske ligefrem dårligere. Da jeg kom ind på den rigtige side var der ingen tvivl om at det var en billig/gratis lokal-avis - kommer jeg ind på din aner jeg ikke hvad den omhandler; om det er en personlig side, en firma side eller whatever... så jeg ville også holde mig til den gamle :)
Avatar billede mjl Nybegynder
19. december 2004 - 12:25 #3
Ikke alle burde regere lande - og ikke alle burde designe hjemmesider...!
Avatar billede arnums Nybegynder
19. december 2004 - 18:32 #4
Tja, ....pas på med at hovere og lign. ;o)
Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 10:57 #5
Hej Marcus

Jeg har kigget på siderne og vil i første omgang vurdere din egen. Jeg ved ik specifikt hvad du vil ha vurderet, men jeg regner med at det er design? Hvis ikke må du jo bare ignorere denne comment :)

Forslag til forbedring af design:

- Afhængig af hvilken opløsning man kører i vil der jo større opløsning man har være mere spildplads i bunden. Du kunne evt. centrere siden lodret også, for på den måde at udligne spildpladsen, og fordele den over og under selve indholdet/sitet.

- Derudover synes jeg at du burde vælge en anden baggrund end sort. Jeg føler umiddelbart når jeg ser siden at den er i for stor kontrast til resten af siden. Du kan evt. vælge en lysere farve som baggrund og lave en border rundt om selve siden, for på den måde at skelne mellem bg og selve siden.

- Grafik og menu kan peppes op, med noget mere i øjenfaldende og spændende.

- Jeg ville personligt droppe google-søgningen på forsiden. (vil man søge på noget kan man trykke www.google.com i adresselinien)  :D

Ovenstående skal ses som hjælp til forbedring af dit site. Håber det kan bruges.

TBraestrup
tbraestrup@hotmail.com
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede mortenhh Nybegynder
26. december 2004 - 13:07 #6
Hey..

Jeg vil hellere have dit design end deres :) - Men lad det nu ligget !...

Den eneste "større fejl" der er er nok din scroler bar :) skal den være sort ?!?!?!?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2005 - 12:04 #7
Er det tid til at lukke her?