Avatar billede bigh Nybegynder
18. december 2004 - 23:55 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

CD key'en er blevet væk, hvordan kan jeg finde den i winxp

Jeg har mistet min cd-key til winxp pro. efter jeg har flyttet.
er der mulighed for at jeg finde den igen på min comp. hvis ja  hvordan.

med venlig hilsen

den uheldige
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. december 2004 - 23:58 #1
Avatar billede bigh Nybegynder
19. december 2004 - 00:00 #2
den kender jeg men den finder ikke den rigtige key er der mulighed for at få en anden mulighed ?
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 00:01 #3
Vær klar over at tildels er det dit bevis, på at det er en lovlig udgave, du har mistet ? Og hvis det er en OEM skal den label der følger med sættes på kabinettet !

Hvad mener du med at den ikke finder den rigtige key ?
Avatar billede summer Mester
19. december 2004 - 00:03 #4
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 00:05 #5
Når jeg ruller http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml så vises den KEY som jeg har brugt - såååå... "ikke den rigtige" ???
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. december 2004 - 00:05 #6
KeyFinder virker upåklageligt *S*
Avatar billede summer Mester
19. december 2004 - 00:06 #7
Ja, den finder også min "rigtige" Key
Avatar billede bigh Nybegynder
19. december 2004 - 00:06 #8
Jeg købte et bundkort, Hardisk, dvd drev samt en ny prosesser og i købet købte jeg også en winxp pro derfor var ægthedsbeviset ikke klæbet på min pc !
Keyfinder finder en cd-key ingen problemer i det, men den siger at produkt nøgle ikke er rigtig når jeg under installeringen skal videre efter jeg har indtastet nøglen.  har tjekket nøglen af til hudløshed !
Avatar billede bigh Nybegynder
19. december 2004 - 00:10 #9
oki... det er noget jeg vil finde ud af i morgen, når jeg er frisk og udvilet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 00:11 #10
Øhhh - du er ved at grundinstall. XP Pro via den nykøbke ÆGTE XP Pro - OK?
Og vil selvfølgelig bruge den KEY der er med i samme pakke - og den siger at den ikke ka' bruges ?

Eller hvad er det nu du mener ?
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 00:11 #11
Keyfinder finder nøglen til dig !

Hvis den under installationen brokker sig over den, er der efter min mening kun en ting at gøre, nemlig kontakte Microsoft på tlf. 44 89 01 00
Avatar billede bigh Nybegynder
19. december 2004 - 00:11 #12
hvodden giver jeg majsmarken point ?
Avatar billede haverslev Novice
19. december 2004 - 00:12 #13
Ændre Produkt nøgle:
Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv regedit i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
Find følgende registreringsnøgle i venstre rude, og klik på den:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents

Højreklik på den binære værdi OOBETimer i højre rude, og klik derefter på Rediger.
Du skulle nu kunne se cd-keyen som er aktiveret i Windows.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 00:13 #14
Med http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml kan du også indtaste en NY KEY - EFTER instalationen ER gennemført.
(Dette gælder iøvrigt både for MS OS'en samt MS Office)
Avatar billede madsass Nybegynder
19. december 2004 - 00:14 #15
Keyfinder virker også upåklageligt her.
Sikker på du ikke har set forkert, bigh?

Eller hvis du har formateret mange gange, så som der også står under indstallation af win xp, så skal du ringe til Microsoft support, på et nummer du får. Så giver de dig en anden key du skal trykke, for at "fornye" din gamle.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 00:17 #16
<haverslev - 19/12-2004 00:12:05>: Der står det som en slags BINÆR værdi - sååååå...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. december 2004 - 00:18 #17
<bigh>: La' os ZZZZ Z Z Z zzz z z z ... . . . på det...
Avatar billede haverslev Novice
19. december 2004 - 00:19 #18
majsmarken > hva` mener du lige med det ?
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 00:21 #19
haverslev -> Han mener (sikkert) hvis du går ind på det sted i reg. databasen står der ikke det samme som du får af fx. Keyfinder.
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 00:22 #20
haverslev -> Det gør jeg i hvert til fald ikke !
Avatar billede haverslev Novice
19. december 2004 - 00:28 #21
næh, det ka i sq have ret i, men det er jo det MS selv skriver, dog i forbindelse med at ændre key - hvor man ændre et af tallene og så bliver bedt om at indtaste kyen igen og aktivere.