Avatar billede anonimo Nybegynder
18. december 2004 - 19:28 Der er 6 kommentarer

Hjælp til valg af webshop?

Hejsa,

Står foran at skulle købe en webshop løsning a la Scannet, Dandomain m.m. Er der nogen der har nogle tips til hvad man skal vælge? Både Scannet og Dandomain ser ud til at opfylde de krav der er til shoppen. Tak for hjælpen.

Søger evt. også kontakt med person eller virksomhed der kan være behjælpelig med at oprette shoppen - design, varekatalog, priser m.m.
Avatar billede ibka Novice
18. december 2004 - 20:09 #1
I stedet for at leje en shop, har jeg valgt at købe en. Det billigere i længden og er mere fleksibelt. Hvis du vil vide mere om det - sten@tdcadsl.dk
Avatar billede morteeart Nybegynder
18. december 2004 - 20:13 #2
dandomains shop er fint, men hvis du er ude efter en skrædersyet løsning så er du velkommen til at kontake mig på eksperten@thedeathart.dk

Men 300 kr. måneden for at leje, men en købt en løber nok op i 5000 kr. afhæning af hvad den skal kunne.
Avatar billede superbent Nybegynder
18. december 2004 - 21:51 #3
send en e-mail til daniel.chr@gmail.com med dit ønske, så vil du få et tilbud på en engangspris for en shop, det eneste beløb du skal betale derudover, er kun selve det webhotel hvor din shop ligger, og der snakker vi om 25 kr/mdr. eller i den stil.

Er registreret firma.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. december 2004 - 22:10 #4
Hejsa

Har arbejdet meget med scannet´s webshop. Og ville derfor kunne yde dig kanon hjælp. Skriv til kboysen @ mail . dk
Avatar billede retep Nybegynder
19. december 2004 - 21:59 #5
Jeg vil da også meget gerne give bud på at lave en shop til dig.

Se referencer her:
http://www.at-orbital.dk/ref.php

Hvis du vil prøve en demo, eller høre mere, så send en mail til pa@atorbital.com

Mvh
Peter
Avatar billede morteeart Nybegynder
26. december 2004 - 02:52 #6
hvis du kan lide den her: www.thedeathart.dk/newshop

så send mig en email på eksperten@thedeathart.dk

Husk at lukke dette spm, hvis du har fundet en løsning.

Glædelig jul og godt nytår.