Avatar billede varmeskud Praktikant
18. december 2004 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

en der kan lave et freelance programmering for mig?

Hej

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har vittigheder/gåder/links på

Jeg ville gerne have det på sådan en måde at når man klikker på vittigheder så kommer man ind på en side hvor der står

vittigheder
gåder
links

Hvis man klikker på vittigheder kommer der en side frem hvor "navnet" på vittigheden står under hinanden. Når man så kliker påen bestemt vittighed så går den ind på vittigheden.

Hvis man klikker på gåder så kommer man ind på en side hvor de står neden under hinanden. Når man så klikker ind på en bestemt kommer man ind på den. Så for neden klikker man så for at få løsningen.

Hvis man går ind på links så kommer man ind på en side hvor de står neden under hinanden, hvor at når man trykker på et af linkene åbner der så en side hvor at man kommer til den hjemmeside.

Sådan her virker det også lige nu, undtagen med gåder der er løsningen på samme side. Hvis det er det må løsningen gerne stå for neden hvis det er nemer at have med at gøre.

Men det jeg så gerne ville have lavet er at når man er på hjemmesiden at man så har mulighed for at "oprette" en vittighed/gåde/links hvor at den selv ligger det op på undersiden af et af de 3 hoved punkter og at den så også laver en underside hvor det står på. Jeg ville så gerne have at hvis dere r nogen der opretter noget som jeg ikke syntes skal være der at man har mulighed for at slette det ved evt. bare at skrive en kode og så slettes den.

Det behøver ikke at være alt for teknisk. Men bare sådan at det virker.

Hjemmesiden hedder www.varmeskud.dk

Hvis det kan hjælpe på det hele ligger jeg gerne reklame op på siderne.

Hvis mere info kan i skrive her eller på msn varmeskud@msn.com

Mvh Kim
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. december 2004 - 20:38 #1
er der ingen der kan hjælpe mig eller skal jeg betale mig fra det?
Avatar billede tmanden Nybegynder
22. december 2004 - 22:21 #2
Ja, jeg tror sørme' at det er samme procedure her.

:-)

Thomas
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 22:23 #3
Okay så det ville sige det er dig som jeg skriver med på mail om dette her :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. marts 2005 - 15:23 #4
lukker og tager selv pointene
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. marts 2005 - 15:23 #5
svar