Avatar billede alligator Nybegynder
17. december 2004 - 20:03 Der er 6 kommentarer

Start af virksomhed - I Irland!

Jeg har gået og puslet med tanken om at starte en virksomhed på den dejlige grønne ø - Irland. De er en del bagud med hensyn til eløsninger af alle mulige arter. Det jeg mest har i hovedet er salg af computer dele online, men da det kræver en del kapital kunne jeg godt tænke med at høre om nogen har haft success med starte andre e-virksomheder eller hvertfalde nogen der har med computere at gøre.

Hvis der er nogen som har ideere til online salg og fiduser, ville det også være en kampe hjælp.

På forhånd tak!
Avatar billede strych9 Praktikant
17. december 2004 - 20:49 #1
nu fremgår det ikke direkte om du selv har tænkt dig at rykke teltpælene op og flytte til Irland. Hvis dette er tilfældet kan du kigge på www.eures.dk som har nogle glimrende foldere om det at flytte til et andet EU land. Dvs angående sygesikring, arbejdsmarkedsforsikring og generelle arbejdsmarkedsvilkår, at finde noget at bo i, adresser og telefonnumre osv.
Avatar billede strych9 Praktikant
17. december 2004 - 20:51 #2
Avatar billede alligator Nybegynder
17. december 2004 - 21:00 #3
Jeg bor i Irland i øjeblikket og har boet der de sidste 3 års tid. Så jeg har et ganske fint indblik i ting som flytning, men ellers mange tak.
Avatar billede procept Nybegynder
19. december 2004 - 04:06 #4
alligator --> Skriv til mig ! Jeg har nogle ting i "støbeskeen". 1web-at-1web.dk
Avatar billede got-it Nybegynder
21. januar 2005 - 07:53 #5
Hvis du mangler en webshop eller hjemmeside kan vi udarbejde en løsning sammen.

Har du en email, du kan kontaktes på? (:
Avatar billede alligator Nybegynder
22. januar 2005 - 19:41 #6
Jamen det har jeg da, Mads.singers(at)ofir.dk.