Avatar billede ivanjensen Nybegynder
17. december 2004 - 17:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade

Jeg kan pludselig ikke downloade f.eks. fra Tucows.com mere.
Jeg bruger IE 6.0 og XP Pro. Jeg har for nyligt installeret SP 2.
Hvad er der galt?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
17. december 2004 - 17:24 #1
Der er en firewall indbygget i Xp efter SP2, prøv at tjek dens indstillinger.. !..
Avatar billede grafikkort Nybegynder
17. december 2004 - 17:36 #2
din firewall ville jeg oss skyde på...

gå evt ind i kontrol panel i menuen start og vælg
windows sikkerhed eller sådan noget....

der kan du slå din firewall fra
Avatar billede bredker Nybegynder
17. december 2004 - 17:53 #3
du må endelig IKKE slå di fierwall fra som grafikkort siger , medmindre du har en anden fierwall , ellers vare det ikke længe før du ikke kan downloade igen , denne gang pga snavs
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
17. december 2004 - 17:56 #4
Det hjalp heller ikke at slå firewall fra!!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. december 2004 - 18:22 #5
Det er vel ikke fordi den stopper popup.
Normalt vil den lave en linie foroven i din browser som man kan klikke på.
Prøv evt. at luk for popup-killeren fra SP2.
(Tools - popup blocker - turn off (eller tag setting og se hvad den står til)
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
17. december 2004 - 18:28 #6
Nej - det hjalp heller ikke!!
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2004 - 00:24 #7
Nu har jeg ikke selv installeret SP2 endbu, så måske ser det lidt anderledes ud på din maskine, men prøv det her:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed" > Internet > Brugerdefineret niveau > Rul ned til du kommer til "Filoverførsel" > Mærke i "Aktiver" > OK
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
18. december 2004 - 11:06 #8
Den er aktiveret
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2004 - 13:09 #9
Er der andre steder, du ikke kan downloade fra? Hvad nøjagtigt sker der, når du forsøger at downloade?
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
18. december 2004 - 13:39 #10
Jeg har fundet ud af det! Det er SP 2 der stopper downloads fra visse sider heriblandt Tucows.com.
Spørgsmålet lukkes hermed. Tak for kommentarerne.
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
18. december 2004 - 13:40 #11
-