Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 08:47 Der er 11 kommentarer

Er det min driver eller grafikkortet??

Jeg har et problem!
Jeg har lige fået to spil som jeg ikke ved hvorfor mit grafikkort reagere sådan på... men det startede med at jeg købte Medal of Honor pacific assult.. og så spillde jeg det til bane 5 så når jeg starter det op og loader der til hvor jeg er noget så crasher det.. og kommer med en fejl hvor der står noget med at nv driver ikke reagere mere og så går den i 16 farver og i mega lille opløsning.. Hmm kan det være driveren, grafikkortet eller spilet?? Ps jeg har prøvet det med 2 spil nu.. det er begge nyere spil.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. december 2004 - 08:51 #1
Der er svært for nogen, at hjælpe med de sparsomme oplysninger, der skal navn på spil, grafikkortet skal der også oplysninger på.
Avatar billede che0ps Nybegynder
17. december 2004 - 08:54 #2
Hvad for et grafikkort har du ? og hva for nogle drivere er der til det ?
Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 09:00 #3
Jeg har MSI Geforce Fx 5600
JEg har driver version:  66.93 og jeg har prøvet med en nyere (beta) og jeg har prøvet med en der var lidt ældre!! og alle laver samme fejl...
Jeg har prøvet MEdal Of Honor Pacific Assult og LOTR Battle for Middle Earth
begge laver osse samme fejl.. Jeg kan finde ud af hvad fejlen hedder lige prævis når jeg kommer hjem men sidder på min skole lige nu så?!!!!
Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 09:47 #4
Jeg har MSI Geforce Fx 5600
JEg har driver version:  66.93 og jeg har prøvet med en nyere (beta) og jeg har prøvet med en der var lidt ældre!! og alle laver samme fejl...
Jeg har prøvet MEdal Of Honor Pacific Assult og LOTR Battle for Middle Earth
begge laver osse samme fejl.. Jeg kan finde ud af hvad fejlen hedder lige prævis når jeg kommer hjem men sidder på min skole lige nu så?!!!!
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. december 2004 - 11:11 #5
Har du husket div. driver til bundkortet-AGP driver osv.
Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 12:04 #6
burde så ikke gøre det ved alle spil??
Jeg kan godt køre warcraft, homeworld, Nexus the jupiter incident. o.m.fl.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. december 2004 - 12:13 #7
Har du tjekket i windows, at der ikke ligger minidump`s og forstyrrer.
Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 12:30 #8
nej hvordan gør jeg det??
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. december 2004 - 12:32 #9
Trykker på denne computer, trykker på C:\, trykker på windows, finder mabben minidump og slet den.
Avatar billede dazn Nybegynder
17. december 2004 - 15:20 #10
Fejlen der kommer er
Windows - Display Driver Stopped Responding.
The nv4_disp display driver has stopped working normally. Save your work and reboot the system to restore full display functionality. The next time you reboot the machine a dialog will be displayed giving you a chance to upload data about this failure to microsoft.

Nogen der kender den fejl???
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. december 2004 - 16:14 #11
Den siger, at der er grafik-driver fejl, du er sikker på, at du har indstalleret driver til det rigtige windows?