Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. marts 2001 - 15:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

php.exe laver fejl :(

Tit når jeg åbner en phpside eller klikker på en submitknap der går til en phpside, melder den fejl i php.exe, hvis jeg så kigger i Apaches errorlog står der noget med.

\"Premature end of script headers\"

Hvad kan der være galt ?..det har kørt fejlfrit på alle styresystemmer/computere jeg har køret det på.

Min comp er en bærbar 800 mhz med 128 mb ram, så det kan ikke være resurser!

Jeg kører iøvrigt WinME..
Avatar billede nicodk Nybegynder
16. marts 2001 - 15:50 #1
winME sucks, hvad med at køre med Win2K eller Linux

Ps: KoRn styrer
Avatar billede blood Nybegynder
16. marts 2001 - 15:55 #2
nicodk >> Jeg køre også en Apacke med php, på windows me og det køre findt, så der er fejlen ikke.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. marts 2001 - 15:56 #3
Det har kørt upåklageligt på andre computere og winme..

Men jo..det kan være jeg skal ha gang i en linux eller win2k..men lige nu vil jeg gerne ha det til at spille på WinMe
Avatar billede nicodk Nybegynder
16. marts 2001 - 15:59 #4
okay..

jamen god weekend.
jeg har fri nu
og held og lykke med din bærbar kornfreak :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. marts 2001 - 16:03 #5
Tak og i lige måde :)
Avatar billede tfylliv Nybegynder
16. marts 2001 - 17:00 #6
Der har kørt en del tråde på webcafe.dk om samme problem, det mærkelige er bare at der næsten altid har været forskellige løsninger på problemet. Nogen har skulle installet php igen, nogen har rebootet deres computer, andre igen har haft fejl i deres httpd.conf eller php.ini....sååå. Prøv og hop over på webcafe.dk og tamp fejlmeddelelsen (\"premature...\") ind i deres søgemaskine og se om du ikke kan bruge noget af det.
Avatar billede jd Nybegynder
16. marts 2001 - 17:58 #7
Jeg kører selv ME, og havde også lige præcist den fejl... efter at ha\' installeret ME om 3 gange, virkede det fejlfrit :)
Avatar billede jd Nybegynder
16. marts 2001 - 17:58 #8
Upz - sku bare ha\' været en kommentar...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. marts 2001 - 18:00 #9
Damn...3 gange ?.. hehe..
Avatar billede nicodk Nybegynder
19. marts 2001 - 08:10 #10
sloges i stadig med det her. :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. marts 2001 - 15:07 #11
Har luret det :)
Avatar billede jd Nybegynder
20. marts 2001 - 16:30 #12
...og løsningen var ? (udover at formatere, og re-installere winbøvs 3 gange :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. marts 2001 - 16:34 #13
Jeg geninstallerede Wintendo oveni den anden...og kørte php/apache/mysql opsætningen igennem 3 gange *argh*