Avatar billede shotput Nybegynder
16. marts 2001 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

andre computere

hej jeg vil gerne vide hvordan jeg skal gøre helt fra bunden med at overføre filer fra den ene pcér til den anden.
jeg har et krydset kabel (som virker).

jeg kan ikke få ikonet andre computere frem på den ene.
og jeg har delt det så man kan overføre
Avatar billede cvsac Nybegynder
16. marts 2001 - 15:01 #1
på den poc hvor du ikkr har Andre Computere på skrivebordet har du ikke installeret netkortet korrekt ...

prøv eventuelt og fjern alle drivere til kortet i windows og geninstaller det
Avatar billede shotput Nybegynder
16. marts 2001 - 15:03 #2
mit netkort skulle køre korrekt, da jeg har en adsl forbindelse op at køre på den pcer. og der virker det korrekt
Avatar billede tkirk Nybegynder
16. marts 2001 - 15:18 #3
Husk at markere at du godt vil dele filer og mapper med andre.
Avatar billede thoeger1000 Nybegynder
16. marts 2001 - 17:44 #4
jeg serivce printer deling til Microsift network skal lige installeres
Avatar billede pawlarsen Nybegynder
17. marts 2001 - 10:24 #5
Hvis din adsl forbindelse virker, men at ikonet andre computere er væk, så er der noget galt. Husk du skal både have opkaldskort og netkort installeret. Når du får andre computer frem, kan du søge efter den andens computers navn inde under søg. Husk at dele nogle mapper eller drev, det gør chancen for at den anden computer kan se dig større...
Avatar billede shotput Nybegynder
17. marts 2001 - 10:32 #6
jeg har været inde under netværk og dele det op så den skulle kunne udskrive og delefiler men det vil den ikke når jeg højre klikker på en mappe er der ingen steder hvor der står deling.

ps. mit netkort og opkaldskort er instaleret.
Avatar billede iq_10 Nybegynder
24. marts 2001 - 00:06 #7
1. Installer Klientprogram til Microsoft netværk.
2. Vælg \"Andre brugere skal have adgang til ....\" under Fil og udskriftsdeling.
3. Sørg for at enten IPX eller NetBEUI er installeret.
Så er den i vinkel.