Avatar billede eyes Nybegynder
15. december 2004 - 22:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

B-one, er det stabilt mht. asp

Skal lige høre hvad i mener om B-ONE

Er de stabile mht. deres servere og asp?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
16. december 2004 - 01:12 #1
Jeg har haft webhotel hos B-one i cirka halv-andet år. Det har været nede to gange (den ene gang det hele, den anden gang PHP fortolkeren) sammenlagt cirka 3-4 timer (om natten). Det synes jeg er ok for deres billige pris. Den ene gang (da det ikke var PHP'en) e-mailede de endda om at det ville ske et par dage før :)
Avatar billede tjaz Nybegynder
16. december 2004 - 01:26 #2
Har både hos b-one og hos unoeuro.com ...

Vil helt klart vælge unoeuro... bedre service, flere komponenter på serveren, prisen er ca den samme og de opretter med det samme!

Har overvejet at skifte min b-one ud med unoeuro da jeg har haft en del problemer med b-one's servere (er ikke den eneste der har haft det ... der har været flere spørgsmål med dem herinde) det er fx tit at deres ASP service ikke svarer og så har jeg haft nogle problemer med at holde sessions åbne (og er endnu engang ikke den eneste).

Så igen. VÆLG UNOEURO.COM!
Avatar billede eyes Nybegynder
16. december 2004 - 09:32 #3
hej tjaz, det ser jo super lækkert ud, de understøtter også microsoft .net :)

og så kun til 1 euro i mdr :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
16. december 2004 - 10:51 #4
det ikke bare SER superlækkert ud ... det ÈR superlækker ;)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
17. december 2004 - 22:13 #5
Nu har jeg selv kastet et blik på det, og det ser da ok ud... Det er bare noget møg at man ikke kan få både PHP og ASP samtidig, det har man da hos B-One. Ellers var jeg rimeligt hooked på idéen, indtil jeg så det- Hvorfor hulen skal man vælge.
Avatar billede eyes Nybegynder
18. december 2004 - 09:51 #6
tror det er fordi de kører deres php løsninger på linux, og deres asp & asp.net på en 2003 server.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
18. december 2004 - 17:16 #7
Ja, jeg har nemlig spurgt dem begge (unoeuro og b-one) og du har ret mht. unoeuro... B-one kører alt (også asp) på linux servere :S
Avatar billede hacky Nybegynder
21. december 2004 - 14:38 #8
Det er korrekt at UnoEuro ikke understøtter både ASP og PHP, dette skyldes som sagt, at B-one køre ASP på deres linux servere - dette kan på ingen måde betragtes som seriøse hosting forhold, og slet ikke til ASP.

UnoEuros ASP-suiter køre på Windows 2003 server hvilket betyder bla. at du har adgang til brugen af fx. Access databaser og en række populære ASP komponenter. (http://www.unoeuro.com/support.faq.php?f=6&e=20)

Desuden har de en alt for lækker DNS-service, så er guld værd!!!

Derfor ville jeg også vælge www.UnoEuro.com

Med venlig hilsen
--
Kasper Ulvedal