Avatar billede swspusy Nybegynder
15. december 2004 - 20:32 Der er 6 kommentarer

kode på delte mapper

hvordan sitter jeg kode på mine delte mapper så alle ikkke bare kan komme ind i dem ?
Avatar billede levithan Nybegynder
15. december 2004 - 21:31 #1
hvilket operativ system bruger du?

hvis du bruger 98 (FAT32) kan du kun sætte et password på bappen når du deler den

hvis det windows 2000 eller XP og du bruger NTFS filsystem kan du sætte brugere ind så det kun er visse brugere som har adgang til mappen dette gøres også samme sted når du deler mappen
Avatar billede swspusy Nybegynder
15. december 2004 - 21:36 #2
har xp men hvordan gør jeg det der med brugerne?
Avatar billede levithan Nybegynder
15. december 2004 - 21:57 #3
log på med administrator rettigheder.

START > KONTROLPANEL > SKIFT TIL KLASSISK VISNING> ADMINISTRATION> Bruger Administration>  så tilføjer du blot de brugere du ønsker og sætter dem på de mapper du ønsker at dele. Husk at administrator skal også have adgang til mappen så dvs minimun 2 brugere
Avatar billede swspusy Nybegynder
15. december 2004 - 22:12 #4
når jeg trykker på det jeg vil bestemme det for så står der kun opdater og hjælp(er ikke i et domaine)
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
16. december 2004 - 17:24 #5
Er det XP pro eller XP home?
Avatar billede swspusy Nybegynder
16. december 2004 - 17:41 #6
det er microsoft windows experience professional med sp2