Avatar billede maxdennis Nybegynder
14. december 2004 - 18:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode - Hjælp

Hej...

Jeg sidder med en computer, hvor koden til admin kontoen er glemt. Der ligger filer på harddisken som er nødvendige, derfor kan jeg ikke formattere den. Filerne er beskyttet af ROPAQE - et krypteringsprogram jeg selv har skrevet. Programmet er instillet til KUN at vise filerne som admin....

Hvordan ser/laver ny kode....? Findes der et program?
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 18:37 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
14. december 2004 - 18:38 #2
Avatar billede maxdennis Nybegynder
14. december 2004 - 18:41 #3
Jeg glemte nok at skrive jeg kører med XP
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 18:41 #4
dette gælder for w2k/XP/w2k3
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 18:42 #5
svar :-)

og det virker - har selv brugt det hos et par kunder
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 18:42 #6
Tested on: NT 3.51, NT 4 (all versions and SP), Windows 2000 (all versions), Windows XP (all versions, also SP2), Windows Server 2003 (at least Enterprise).
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. december 2004 - 21:50 #7
Alternativ:
Denne har jeg brugt et par gange - virker - også:
http://www.riversen.dk/?side=tips.php#passrecovery
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 21:52 #8
som er det samme :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. december 2004 - 21:55 #9
... sorry - det så jeg først bagefter...
Avatar billede lap Nybegynder
14. december 2004 - 21:57 #10
helt ok - det er selvfølgelig også en anden "indpakning" og download site.
Avatar billede lap Nybegynder
15. december 2004 - 23:04 #11
nogen synes åbenbart, at jeg har været provokerende og lokkende i denne tråd - det hverken er eller var meningen. Derudover jagter jeg ikke points - og har aldrig gjort det.

Maxdennis: har du løst dit problem? Hvis du vil have ca. 170 points tilbage, så lægger jeg da et spørgsmål til dig - det er lidt i overkanten med 200 til et sådan problem.
Avatar billede riversen Nybegynder
16. december 2004 - 18:28 #12
lap: du har INTET at undskylde for i denne tråd.
Avatar billede gratis Nybegynder
16. december 2004 - 18:56 #13
lap> enig med riversen :o)
Avatar billede lap Nybegynder
17. december 2004 - 22:03 #14
riversen/gratis> tak, det mente jeg egentlig heller ikke, men en eller anden føler sig "trådt på" - hvilket jeg ikke har gjort med vilje.