Avatar billede hansolo Nybegynder
16. marts 2001 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

feil på memory check i bios

Når maskinen starter opp får jeg meldingen: \"memorycheck fail\", \"press F1 to continue or DEL to enter setup.\"
Hva kan jeg gjøre med dette? Er det ramen som det er noe galt med?
Avatar billede kf Nybegynder
16. marts 2001 - 10:30 #1
Køb nogle nye RAM.
Avatar billede hotpop Novice
16. marts 2001 - 10:35 #2
Prøv at tage dem ud og sæt dem i igen...
Avatar billede handmade Nybegynder
16. marts 2001 - 10:50 #3
Mon ikke bare din BIOS vil have dig til at bekræfte mængden og typen af RAM, ved at tjekke BIOS og trykke på \"Save and exit\". Nogle systemer gør det sådan efter ændringer i systemkonfigurationen.