Avatar billede trixzion Nybegynder
13. december 2004 - 17:34 Der er 1 kommentar

Afspilning af video clip = 100% cpu load

Jeg har et problem, når jeg prøver at køre et lille video clip på en 15mb ca, stiger min cpu load til 100% også står den bare og hænger...

Der var engang jeg faldte over noget der kunne ordne problemet i regedit... Det var noget med at når der er fejl i en video fil prøver windows på at reperere den eller sådan noget og det benytter den full load.. men hvis man slettede en bestem linje i ens regedit, fjernede man det fejl søgning/reperations ting i windows...

spec: win xpp
2800+
1gb ram
9800pro
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2004 - 20:00 #1
Er det den her, du leder efter? Den gælder godt nok kun for store .avi-filer :

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;822430&Product=winxp