Avatar billede kollek Nybegynder
13. december 2004 - 15:31 Der er 5 kommentarer

Hvordan installerer man en .iso fil

Kan nogen fortælle mig hvordan man installerer en ****.iso fil????
Avatar billede -kick- Nybegynder
13. december 2004 - 15:32 #1
.iso filer er vist ulovlige.

Det er et bevis på du har et stykke ulovlig dokument på din computer.

Feks, nogle på computer træf, sender .iso filer, som er en direkte kopi fra en cd.

/Luk hellere spg.
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2004 - 15:36 #2
.iso-filer er vel ikke ulovlige ;o)
Du skal have et virtuelt drev på din maskine. www.daemontools.com
Ellers kan du brände en cd/DVD som image-fil med f eks Nero.
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2004 - 15:38 #3
Sorry her er den rigtige adresse:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 15:39 #4
Eller pak den ud med ISObuster:
http://www.smart-projects.net/isobuster/
Avatar billede foko Nybegynder
13. december 2004 - 15:42 #5
Hejsa.
En iso fil er bestemt ikke ulovligt så længe du bare ikke har filen fra en anden og den indenholder noget copyright beskyttet. eks. Spil og film.

Men jeg giver Michael ret i du kan bruge Daemontool til det men igen den laver kun et ekstra cdrom drev på din pc. til at brænde med ja bare brug Nero.