Avatar billede mahp Nybegynder
13. december 2004 - 14:37 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

hvor finder jeg outlook filer ?

Hvor finder jeg de mappe jeg har oprettet i outlook, og hvor jeg har alle mine mails liggende, som jeg vil kopir over på en cd.
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 14:39 #1
Mener de ligger i:

C:\Windows\Application Data\Microsoft\Outlook Express\
Avatar billede mahp Nybegynder
13. december 2004 - 14:41 #2
nope
Avatar billede mahp Nybegynder
13. december 2004 - 14:43 #3
jeg kan nemlig ikke finde "Application Data" mappen
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 14:47 #4
okay ... hvad med:

C:\Documents and Settings\"ditbrugernavn"\Application Data\

(i xp ... evt i en mappe der hedder microsoft)

Bruger ikke selv outlook så ... :D men det skal ligge der et sted ... i XP er mappen "Application Data" skjult så du skal lige i menuen "Funktioner" og "mappeindstillinger" og afkrydse "Vis skjulte filer og mapper" inden du kan se den hvis du ikke allerede har gjort det
Avatar billede mahp Nybegynder
13. december 2004 - 14:50 #5
hvordan får jeg nogle filer, der ligger i en mappe. brændt over på min cd ?
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 14:57 #6
Skulle mene at du bare kan tage mappen og brænde den ud på cd'en ... enten kan du tage den og trække den over i dit CD-Bræder drev ... det indbyggede brænder program som er i xp virker med drag-and-drop ligesom når du flytter filer fra den ene mappe den den anden.
Avatar billede tuep Nybegynder
13. december 2004 - 14:58 #7
Det hedder en pst fil. Søg evt. efter den via søg.
min ligger her:

E:\Documents and Settings\Name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 14:59 #8
tuep ... tror han har fundet mappen med de filer han skal bruge siden han nu spørg hvordan han får dem brændt ud på cd'en ;)
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 15:03 #9
Et svar hvis det kan bruges :)
Avatar billede mahp Nybegynder
13. december 2004 - 15:08 #10
nej, jeg har ikke fundet de filer :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. december 2004 - 15:13 #11
okay ... troede jeg :D ... men fandt den her .. prøv og kig lidt på den:

http://www.howto-outlook.com/Howto/backupandrestore.htm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. december 2004 - 15:31 #12
Her er den rigtige metode - ifølge M$:
Outlook Express:
http://support.microsoft.com/?kbid=270670
Outlook:
http://support.microsoft.com/?kbid=287070