Avatar billede lundemann Nybegynder
13. december 2004 - 14:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

backup på C-drevet

hejsa :-)

jeg har en meget stor .RAR fil som indeholder en meget stor .BIN fil som jeg skal have pakket ud. Men når jeg har nået 80%, så siger den at jeg ikke har mere plads på mit C-drev, og det må jo så være pga. den laver backup netop der. Kan jeg ikke slå backup fra, eller er der ikke andre muligheder? Filen ligger på mit D-drev hvor jeg har massere af plads ledig.

PÅ Forhånd Tak //lundemann
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 14:53 #1
Kan du ikke højreklikke, og sige udpak til ?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 14:55 #2
Eller udpak her.
Avatar billede lundemann Nybegynder
13. december 2004 - 15:07 #3
den laver jo backup på c drevet?
Avatar billede lundemann Nybegynder
13. december 2004 - 15:13 #4
jo, det virker sgu! Men når man først går ind i WINRAR så laver den åbenbart backup fil på C drevet.. tak tak
Avatar billede plx Nybegynder
13. december 2004 - 15:18 #5
Du må også gerne gå ind i programmet, her findes 'udpak til' også. Men når der trækkes og slippes, så benyttes temp.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. december 2004 - 15:35 #6
PS: Samme princip med Winzip...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2004 - 15:46 #7
;-)