Avatar billede mr_bjorn Nybegynder
13. december 2004 - 11:45 Der er 1 løsning

Adobe Acrobat

Hej Jeg har fået en PDF fil... Er det på nogen måde muligt at markere teksten i PDF filen, således jeg kan kopiere den over i word for at kunne redigere den.

Jeg bruger Adobe Acrobat 5.0 & office 2000
Avatar billede falster Ekspert
13. december 2004 - 14:36 #1
Normalt kan man som nedenfor. Men kig først under "Filer" - "Dokumentegenskaber..." - "Sikkerhed", fordi skaberen af dokumentet kan have forbudt "Kopiering eller udtræk af indhold".

Værktøjslinjen "Standard" skal være vist (ellers menuen "Vis" - "Værktøjslinjer" og tjek.

Så kan teksten markeres efter tryk på knappen "Markér tekst", og kopieres på sædvanlig måde f.eks. med Ctrl+C (eller "Redigér"-"Kopiér").
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester