Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
12. december 2004 - 17:26 Der er 1 løsning

Ingen menuer i RotK - Extended

Hej!
Jeg har en Denver DVD-afspiller som kategorisk nægter at vise menuerne på Disk 1 af Return of the King Special Extended.
DVD-afspilleren er over 2 år gammel, så jeg kan ikke få den byttet.

Der er ingen problemer med at afspille menusekvenserne på Disk 2, 3 og 4, men når jeg sætter 1'eren i, stopper DVD'en. Jeg kan trykke next track, og så hopper man ind i filmen, men root-knappen og Return laver samme stunt med at stoppe DVD'en.

Menuerne kan vises på alle andre DVD-afspillere, med undtagelse af denne. Heller ikke en byttet version af DVD'en virker.

Jeg antog at det var kopibeskyttelsen som var for kraftig, så jeg tillod mig at tage en 'backup' med DVD Shrink, men hellerej dennes menuer virker - hvilket de burde...

Jeg har fået anbefalet at firmwareopgradere afspilleren, men jeg er ikke klar over hvordan.

Nogen som har en løsning eller samme problem??
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
08. marts 2005 - 20:03 #1
lukker...