Avatar billede orbison Nybegynder
12. december 2004 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med registrering

Jeg kan ikke gennemføre registrering her: http://www.nierle.dk/

Har førsøgt i tre dage. Nogen der kan finde ud af det?
(Man skal registreres før man kan handle.)
Avatar billede nopsen Ekspert
12. december 2004 - 17:21 #1
jeg har lige forsøgt og det lykkedes heller ikke, får bare en blank side når jeg klikker ok, så jeg tror deres logon system er nede, prøv at kontakte dem i morgen.
Avatar billede orbison Nybegynder
12. december 2004 - 19:27 #2
Okay - det er det samme her (en blank side).

Jeg har sendt en mail til dem. Håber de har nogen der kan læse dansk, ellers får de ikke meget ud af den! :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
12. december 2004 - 20:18 #3
ja det kan man da håbe på :)
smider lige et svar.