Avatar billede blueyed1 Nybegynder
16. marts 2001 - 07:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med USB if. Med Win95 OSR2, ver. 2.1 og 2.5

Er der nogle der har erfaringer med brug af USB- porte/tilbehør i forbindelse med windows 95 OSR2 ver. 2.1 og 2.5 ?

Er der nogle problemer med anvendelse af ekstra udstyr, (externe drev, Web-cam m.m. til USB eller lign.) ? Win95 har jo ikke helt den fulde understøttelse af USB, som Win98 har.

Mvh. Blueyed1
Avatar billede pawlarsen Nybegynder
17. marts 2001 - 10:28 #1
Umiddelbart handler det ikke om win95, men snarere din bios version, og dit bundkort. Win95 kan godt håndtere USB enheder. (Ihvertfald ligeså godt/skidt som win98)
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
17. marts 2001 - 11:52 #2
Computeren er helt ny, så det er ikke et problem. Problematikken er, (så vidt jeg ved), at Win95 ikke er lige så god til USB som Win98.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
19. april 2001 - 07:11 #3
Der sker hvis ikke noget her... så jeg lukker