Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside

Hejsa

Jeg vil gerne ha' lavet en ny hjemmeside, og da jeg ikke er så hård til det vil jeg høre om der er nogen der ville tjene nogle penge ved at lave sådan en side? Ved ikke om det er korrekt at oprette spørgsmålet da det måske kunne stride imod eksperten's regler, men jeg prøver alligevel...

Siden der skal laves har allerede mange besøgende ny og tallet er kun stigende, så vi kunne sagtens finde ud af noget med noget reklame...

Det drejer sig om www.sprithuset.dk
Hvis der er nogen der er intresseret kan I jo skrive...

Venlig hilsen
Mikael Olesen
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 13:09 #1
Kontaktes på:
Mail: Mikael@sprithuset.dk
MSN: Mikael@sprithuset.dk
Avatar billede thb Nybegynder
12. december 2004 - 20:07 #2
Har tilføjet dig på msn..

Thomas
Avatar billede areon Nybegynder
13. december 2004 - 10:04 #3
Hejsa Mikael...

Jeg er da meget interesseret i af høre hvad du har af planer, komme med lidt ideer og et godt tilbud..

Har addet dig på min MSN, Men skriv til mig på min e-mail.. ts(SnabelA)net4you.bg

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede clauseberhard Nybegynder
14. december 2004 - 11:17 #4
Hej Mikael

Ja, det kunne da være yderst interessant.

Har lige været inde og se på din side, og har da også nogle ideer, spec. indenfor jeres mail/webmail.

Men du kan jo evt. kontakte mig på claus(a)iton.dk
Avatar billede lulc Nybegynder
15. december 2004 - 13:14 #5
Jeg har addet dig på msn, og har nogle idéer med hensyn til hele sitet, der efter al sandsynlighed mangler opdatering... Jeg laver hovedsageligt flash, og det kunne komme til at se meget lækkert ud.
-Lucas
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. december 2004 - 17:16 #6
Jeg vil gerne høre mere om opgaven, jeg har refferencer på http://www.cybermike.dk og kan kontaktes paa email: ekim@unifix.org , msn: ekimrebyc@hotmail.com eller tlf 2871 8217
Avatar billede roholt Nybegynder
17. december 2004 - 13:13 #7
Hej Mikael, hvis du ikke er en html-jhaj, skal du have en side som du selv kan opdatere. Kontakt os og få et tilbud. www.bureau4.dk

Per Roholt
roholt@bureau4.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2010 - 10:42 #8
Lukket...