Avatar billede darkstar Nybegynder
12. december 2004 - 01:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Baggrund til mit desktop

Hej!

Jeg har brugt en hel del tid på at lede efter flotte baggrunde til mit desktop. Men de skal ikke alene være flotte, de skal jo også være behagelige at kigge på.

Mit nuværende desktop ser sådan ud:

www.undernet-dk.dk/sc.jpg

Mit spørgsmål er så:

Jeg leder efter en baggrund der er i samme stil med den i kan se der. Altså, lidt mørk, men med god focus på bilen. Den skal helst være blå, og med noget sort omkring sig, men det er jo alt efter hvad jeg kan få fat i. Jeg er nemlig ved at være træt af boblen der, og leder efter noget lignende! Men jeg kan simpelthen ikke finde noget på de forskellige wallpaper-sider.
Min opløsning er 800x1280 men det er næsten umuligt at opdrive wallpapers i det format, så almindelige wallpapers på 1024x768 etc ville også let gå - Photoshop er opfundet ;)

Men jeg leder efter direkte links, men kender i et sted hvor i er sikre på der er et brugbart billede, så må i gerne poste addressen - Jeg syntes bare jeg har været stort set over alt..

Danni
Avatar billede sago Nybegynder
12. december 2004 - 08:30 #2
Jeg skal ikke kunne sige om der er præcis det du leder efter (vidst nok ingen biler...), men dette er helt sikkert de bedste desktops jeg har fundet: http://www.mandolux.com/

Der er til mange forskellige opløsninger osv.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
12. december 2004 - 08:59 #3
Avatar billede darkstar Nybegynder
28. december 2004 - 01:11 #4
magictouch - der kunne jeg desværre ingen finde jeg kunne bruge

sago, heller ikke der..
bennylarsen - den virker ikke..
Avatar billede darkstar Nybegynder
13. januar 2005 - 09:59 #5
Jeg har før fået hug over jeg lukker spørgsmålene for tidligt, så jeg spørger lige inden jeg lukker af - Er der nogle der kender andre sider?
Avatar billede darkstar Nybegynder
11. april 2005 - 20:31 #6
Jeg lukker af - tak for hjælpen. desværre fandt jeg intet :(