Avatar billede strit Nybegynder
11. december 2004 - 22:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Layer manager vises ikke

Hejsa

Jeg sidder normalt på min skole og arbejder med 3D max, men har nu behov for også at arbejde med det andet steds.
Mit problem er bare, at jeg i skolen benytter layer manageren en del. Eller det er ikke problemet.
Problemet er at den ikke vil komme frem det andet sted jeg arbejder med det, når jeg trykker på Layer Manager i Tools menuen, så sker der intet.
Nogen der ved hvorfor? (Kan jeg mangle at installere noget måske?)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. december 2004 - 15:09 #1
Det kan være dens position på skærmen er blevet fucket up... Prøv at slette 3dsmax.ini fra roden af max-biblioteket og start 3ds max igen.
Avatar billede strit Nybegynder
12. december 2004 - 18:47 #2
Jeg har hentet demoen af max 7 i stedet. Den virker:)