Avatar billede fatter_hat Nybegynder
11. december 2004 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Crazy Frog?

Hej alle..

Nogen der kender en side hvor man kan DL Crazy Frog...

Vil gerne ha den som ringetone..

ha prøvet google men synes ikk jeg kunne finde et sted jeg kunne DL det
Avatar billede weblex Nybegynder
11. december 2004 - 18:11 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2004 - 20:29 #2
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
11. december 2004 - 20:46 #3
okay kan i flere??
Har også set en video-klip ved en kammerat Crazy frog hvis nogen kunne komme med et link vil det bare være Super
Avatar billede evildoctor Praktikant
12. december 2004 - 11:42 #4
Prøv at kigge på www.leech.dk, der mener jeg selv at have set den.
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
12. december 2004 - 19:58 #5
vil I smide et svar allesammen så få i point:)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 22:39 #6
lol evildoctor fedt link (www.leech.dk)... alle prøv at tjekke cute song.mp3 derinde... *LOOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2004 - 22:44 #7
LOL :D
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 22:45 #8
hvis i ikke syntes den er sjov med Brøndby i så bare forstil jer den med FCK... damn funny

P.S. er selv ikke total fan af nogle af de 2 klubber, faktisk er jeg ikke totalt fan af nogle af de danske fodboldklubber, eneste jeg ved er at jeg syntes at Ronaldinho er verdens bedste fodboldspiller og at Brasilien er det landshold som er det sjoveste at se en kamp med når det går godt for dem (syntes i øvrigt at de er det bedste landshold i verden)...
P.S.S. skulle det dog være må jeg nok indrømme at jeg hælder en lille bitte smule mere til FCK end Brøndby... syntes squ at Zuma en gang i mellem har lavet nogle vildt ekstremt flotte spark/mål... fra Brøndby kan jeg godt lide Mathias Jonsson og Ruben Bagger... yes yes lidt spam/offtopic i din tråd, men håber du (fatterhat) overlever :)