Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 17:39 Der er 58 kommentarer og
1 løsning

Dårlig Amitech bærbar

Jeg er lige blevet den heldig/uheldig ejer af en Amitech bærbar computer..jeg har haft en Life note bærbar tidliger og den var simpelthen i stykker hele tiden...Så Tdc ville give mig en ny og bedre bærbar og det blev så denne Amitech 4860. Men jeg blev slem skuffet da jeg fik computeren igang... lyden i den er adhelved til det lyder skrakkeligt det er nu ikke det værste. men selve computeren larmer rigtig meget blæseren køre hele tiden og er rigtig høj + den tikker rigtig højt, jeg kan simpelthen ikke holde ud og sidde ved computeren den konstante larm bliver for meget. det skal så siges at det er en 80GB og den tidliger bærbar var kun 60 GB men den gamle larmede slet ikke...

Spørgsmålet : er det normalt at den skal larme så meget. Man skulle tro at det var en stor stationær computer men en dårlig blæser???? Og hvad skal jeg gør?? skal jeg gå ned i butikken med den igen?????

Jeg er ret ked af at have en computer til 13.500 kr som jeg slet ikke er tilfreds med..

Knus den fortabte...
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:45 #1
Den larmer meget ja, og du kan intet gøre ved det. Den er baseret på AMD og derfor halter den på mange områder!
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:51 #2
Jeg ville klart få den byttet hvis der er mulighed for det, og derefter få en med centrino arkitekttur.

De 64bit som den så "smart" er præcenteret på, er slet ikke noget du vil mærke til med de 32bits aplikationer vi har i dag. Ja, den er forberedt på 64bit, og du vil få en lille ryk mere i power når det kommer, men igen ikke noget du vil få glæde af. AMD har et problem hvad angår mobile, og det er de bliver alt for varme kontra Intel´s.

Jeg har skrevet en guide om dette emne, som du måske kan få glæde af, især hvis du kan bytte den igen
Avatar billede ralfi Nybegynder
11. december 2004 - 17:52 #3
freehelp >> hvad fandem er det for noget fis at sige.. AMD er da langt foran pentium på flere områder.. Specielt på køling enda.. Du skal nok have lidt viden om det du snakker om før du begynder at kritisere noget..
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 17:52 #4
Gå ned i butikken og forlang dine penge, og sig at du ikke er tilfreds med den vare du har fået i bytte. Så skal de give dig dine penge.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:53 #5
ralfi>> Tror du ikke du skulle sætte dig ind i tingene inden du bøvser mere!

AMD er langt BAGEFTER hvad angår mobile CPU og generelt laptops!
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 17:56 #6
ralfi> Slap dog af.

AMD's processorer til bærbare er alt andet lige mere kølingskrævende end Pentium Mobile er.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:57 #7
Opgiv at forklare det el_barto for med det sprog er det tydeligt mandne ikke aner hvad han snakker om :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 17:57 #8
mandne - manden
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:02 #9
Folk må da have deres egne holdninger til hvad der er bedst i bærbare. Jeg har testet irriterende mange laptops efterhånden samt lavet support for et firma, og jeg har den mening jeg har ud fra mine erfaringer med bærbare.
Det er klart at folk der har en amd skal forsvare den. Specielt når de ikke selv har prøvet at have en P4. Der er stor forskel, og det mener jeg virkelig. Jeg er heller ikke meget for amd i stationære, men det er jo også en smagssag ligesom det andet. Han spurgte, og jeg kom med mine erfaringer.

Desuden er Pentium M er den første CPU der er udviklet som noget specielt kun til notebooks. Den er altså ikke først bygget til stationær, og derefter modificeret lidt til en notebook. Hvilket er rigtig snedigt ;)

Centrino er en bestemt platform, som er bygget over Intels 855GM chipsæt, deres Intels Pentium M CPU og og så har den indbygget wireless med 11/22/54 mbit kapacitet.

Intel Pentium Mobile ER således en del af Centrino platformen.

Asus har jeg også kun gode erfaringer med, desværre er de også tit betalt.

IBM- god kvalitet, ingen tvivl om det, altting virker solidt, men her får du lov til i endnu højere grad at betale for det. Designet er de ikke gode til. Ofte høre man at IBM har verdens bedste tastaturere osv. det vil jeg falde lidt op og ned på, deres tastaturer er gode, men det er mange andre producenters nu også.

Fujitsu Siemens- Er helt klart et oplagt mærke når jeg selv skal have en ny bærbar. Har ikke så mange kritikpunkter på dem udover de er i den dyrere ende ofte. Ellers er der Fujitsu Siemens Amilo Pro V1000 til 6200,- eller deromkring, det er en billig, men udemærket maskine med Celeron mobile.
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:07 #10
Ja ja der er altid folk der skal ødelægge det er.... jeg er lidt forvirret....fordi min gamle bærbar var osse en 64bit....Centrino arkitetur hvad er det???
Hekt sikkert jeg vil gå ned i butikken med den igen... Men hvad for et mmærke skal jeg så have??? for det sidste ½år har jeg ikke haft andet en døje med mine bærbar den life note jeg havede flækkede skærmen hele tiden.. det skal lige siges det er den 3 bærbar jeg har haft på den ½ år. jeg vil bare så gerne have en ordenlig bærbar og jeg regnede med at når jeg købte en til 13.500 var den iorden men ak nej..

Knus den fortabte.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:07 #11
ralfi>> Selvom jeg ingen viden har om dette emne som du siger, er det alligevel lykkedes mig at skrive artikler om dette område, samt at arbejde med laptops tildagligt *G*

http://www.eksperten.dk/artikler/508

http://www.eksperten.dk/artikler/507

Men du er da velkommen til at fortælle mig hvor og hvordan AMD mobile er foran. Den med varmen holder ikke 2 cm!

AMD har netop ikke på samme måde som centrino, muligheden for at "skruen" ned når CPUén ikke skal benyttes i samme omfang. Dog kan man benytte programmer som speedswitchxp m.m. men det ved du jo nok alt om siden du kommentere på denne måde.
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:09 #12
ang dit spm.

Du har krav på at få din computer ombyttet til en magen til, eller "en bedre", eller få pengene retur (hvad du i sin tid betalte for den)
Hvis du ikke mener at tdc's tilbud er bedre, kan du forlange dine penge retur...
Det har du i øvrigt også i forvejen da tdc jo har haft den til reparation gentagne gange, og så har du i flg. forbrugerstyrelsen ret til dine penge tilbage...

Jeg har btw. selv en ibm bærbar den siger ikke en lyd (celeron), den billigste ibm man kan få, virker også fint :o)
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:10 #13
Centrino består af Pentium-M, Intel 855 og den trådløse 802.11-standard

Bare rolig, bytter de den igen til penge er mulighederne store for dig med det beløb :-)

Mærker jeg kan anbefale er

Asus
Vega - > samme som Asus
Fujitsu Siemens
Zepto
IBM

Dette er udfra min egen erfsring og kun den, dog sat sammen med dem jeg tester sammen med :-)

Men læs de artikler jeg linker til, og spørg så bare.

Linker gerne til maskiner, men vil hellere du har lidt grund viden først :-)
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:11 #14
det var da vel egentlig også det eneste SVAR på dit spm., eller ville du hellere have at vide hvad du burde have købt ;o)
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:16 #15
jeg vil bare gerne vide hvad jeg så skal have af bærbar...jeg mener med det beløb jeg har givet for den skulle jeg nok kunne få kvalitets bærbar...

Knus Myheart
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:19 #16
Freehelp  jeg kan virkelig høre at du har forstand på det og du ved hvad det er godt...

Tdc ga mig valget imellem : Acer
                            Amitech
Jeg selv mente at HP er bedre?

Men din ejen erfaring siger du at fujitsu siemens er det bedste?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:22 #17
Der var vist mange spørgsmål i oprettelsen a1, men du må da gerne få point for min skyld :-)

Læs lige de artikler jeg linker til myheart

Her er nogle forslag som jeg selv kan stå 110 % indefor da jeg har testet dem alle sammen utallige gange uden fejl %

Asus som er min klare favotite, og som jeg selv har 2 stk af
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=22114

Samme producent
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=22052

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=Vega259
Med 256MB Grafikkort

http://www.pc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=610
Læg mærke til den er med en 2.0 version af dothan/centrino arkitekturen
Dette kan du groft gange med 1.5 for at få en desktop sammenligning :-)

http://www.pc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=487

Alle maskinerne er kongigurerebare
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:26 #19
Min erfaring omhandler

Dell
Acer
Compaq/HP
Lidt Fujitsu simens
Asus
Vega

Asus er og bliver den maskiner jeg selv ville tage i 100 % af alle tilfælde. Når først man har set, og holdt den mellem sine hænder, er man totalt solgt.

Designet er super lækkert, og Fulitsu siemens, Asus/vega og zepto(som er et dansk design) har markedet bedste support løsning i form af on-site. Dette gør at når man skal en evt reperation, foregår det i langt de fleste tilfælde hos dig selv
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:28 #20
a1>> Ja IBM laver gode maskine, men sæt deres pris op mod det de tilbyder i maskinerne. Deres tasteture er markedets bedste, men som sagt trækker deres priser det totalt ned. Du vil aldrig kunne finde en IBM med samme spec som f. eks den zepto jeg linker til, eller for den sagsskyld de andre jeg linker til prisen!

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93394

Denne i samme prisklasse når jo ingen af dem jeg linker til til sokkeholderne :-)
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:29 #21
Freehelp oki ja det bliver nok Acer at Tdc de vil tilbyde mig som den næste bærbar...
1000 tak for din hjælp... nu skal jeg lige se om jeg kan finde ud af at give dig point.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:30 #22
Jeg ville få mine penge tilbage og handle et andet sted :-)

a1> Find lige en der kan match dem jeg linker til fra IBM, og så indenfor samme pris *G*
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:31 #23
De bærbar i har linket til synes jeg er for lille. for den nye er 3200 og med 80GB.
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:32 #24
jeg har dog heller ikke hørt dårligt om asus, eller selv haft en så det kender jeg ikke til (nu bryder jeg nu mig ikke om den "staveplade" som asusen har, men det er vel en smagssag / vanesag :o)

Men det kommer også meget an på hvad du skal bruge den til?

Er det bare så du kan komme på nettet og ikke gider at have en stor larmene maskine stående, som også fylder og er "grim"?
Så er det stort set lige meget hvilken bærbar du vælger (forudsat at den altså ikke larmer)

Er det derimod en komputer du skal slebe frem og tilbage, f.eks. i skole, arbejde eller flere daglige møder så vil jeg foretrække en ibm, pgr. kvaliteten..
De dyrere ibm modeller har f.eks. indbygget stålramme i "kanten", så man kan rent faktisk stå på den (man skal nok så på kanterne ;o)), jeg har en kammerat der har været til demonstration hos ibm, hvor han gjorde det..

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:35 #25
FÅ DINE PENGE TILBAGE DET HAR DU KRAV PÅ

"tænk" dig så ordentlig om inden du køber en ny, gå evt. i fona eller computercity og prøv, se og mærk de forskellige..(så kan du jo altid købe den over nettet)
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:37 #26
Det er en bærbar som jeg skal have til at stå her hjemme... og mit krav er at det skal være en 3200+ og men 1Gb og  hardisken skal være 80 GB... jeg vil gerne have en rimlig stor bærbar
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:37 #27
Hvad mener du med for lille??

a1 jeg venter på link *G*
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:39 #28
Tager du den fra zepto på 2.0GHz og ganger det med de 1.5 jeg siger du skal gøre vil du ende på 3GHz Det du er vant til fra den du har med 3200+ er jeg heller ikke en 3.2GHz *G*
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:39 #29
freehelp -> jeg kan kun give dit ret, men når du læser min efterfølgende kommentar kan du se hvad jeg mener...

Hvis man vil have top performance er det nok ikke en bærbar man skal vælge ;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:41 #30
Kan det nemt være. Mange laptops lever fuldt op til diverse desktops :-)

Det ville dog være dumt at tage en IBM til 13.000 kr og så ikke få toppen af kransekagen :-)

synes forresten ralfi blev så stille *GH*
Avatar billede a1a1 Novice
11. december 2004 - 18:44 #31
;o)
jeg ville dog aldrig (i nærmeste fremtid) vælge en amd processor i en bærbar, jeg har dog "overvejet" at prøve en "almindelig".

Har 2 stk. amd k6-2 350 og 400 mhz (med 3d now ;o)), og de er begge gået i udu (for et par år siden).
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:44 #32
nej det er nok rigtig...nu skal jeg lige læse det igennem i har skrevet, så her jeg lidt og tykke på inden mandag hvor jeg skal op til Tdc igen igen... Ja det man man sige at i fik lukket munden på ralfi der kunne han alligevel ikke værre med GG.
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 18:48 #33
Jeg kan bare ikke forstå at begge de bærbar jeg har er amd og den gamle larmer ikke men den nye som er magen til bare lidt større larmer da mega meget... så tror nu ikke at det er amd det er galt med.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:51 #34
Det ER AMD der er noget galt med. De kan ikke lave processore til mobile endnu.

Hvorfor læser du ikke det jeg smider til dig myheart???

http://www.eksperten.dk/artikler/508

http://www.eksperten.dk/artikler/507
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 18:58 #35
Ønsker du en "fremtidsikker" løsning, bør du vælge en 64bit Athlon 64 processor. Den har også en batterilevetid mellem 2-2½ time, men yder naturligvis helt ekstremt. Læs mere om denne, men ingenting ved siden af 4-4/½ med centrino.

Ingen tvivl om hvad jeg ville tage!
Avatar billede triaxtc Nybegynder
11. december 2004 - 21:43 #36
Arbejder i en virksomhed med omkring 15 bærbare pc'er og har efterhånden fået følgende erfaringer:
Dell: 3 stk, alt for dyre og reservedele er rasende dyre.
Bambus maskiner: 3 stk. Vi har været heldige undtagen med en enkelt, der skulle have nyt bundkort, hvilket tog 3 uger.
Acer: En 7-8 stykker, en med fejl på strømforsyning i garantiperioden, 4 uger for ombytning, hvilket klart er for lang tid, men de er stabile og har gode tastaturer.
Asus: Ja....jeg holder meget af Asus og elsker deres bundkort, men denne ene bærbare....først kunne den ikke lade, hvilket var bundkortet, det måtte den afsted med 2 gange, inden fejlen blev rettet. Efter ca 9 måneder ville den ikke på netværket, hvilket viste sig at være netværksstikket, som blev forsøgt repareret, men uden held føste gang, hvorefter den måtte afsted igen og fik endnu et nyt bundkort. Der gik 5 måneder mere og fejlen kom igen, hvorefter den fik et nyt bundkort (Skulle være forbedret type) mere efter trusler med det ene og det andet. Nu er fejlen så småt ved at være der igen.....jeg køber forsat med glæde Asus bundkort, men går langt uden om deres bærbare, der tilmed bliver ridsede så let som ingenting. Glæd dig over Acer'en, de laver flotte og stabile bærbare og een vigtig ting...de installerer ikke alt det overflødige bras, som man ikke har brug for.
Avatar billede myheart Nybegynder
11. december 2004 - 22:41 #37
triaxtc oki det er jeg glad for at høre eller det er selvføldig trist for jer... men der kan man bare høre hvad der dur... Men problemet med acer er at de laver dem ikke så store...
Avatar billede triaxtc Nybegynder
11. december 2004 - 23:19 #38
Hvad er stor? Se på Acer Ferrari modellerne. Det er svært at få noget der er større, undtagen hvis det er en større skærm, du vil have? Her er dataene på en af Ferrari modellerne, se selv under www.acer.dk for resten: Mobile AMD Athlon™ 64 processor 3000+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15" SXGA+, ATi 9700 (128MB), 512MB (2x256), 80GB HDD, Slot 4XDVD-SuperMulti, Gigabit LAN, WLAN (11b/g), 4-i-1 kortlæser, Bluetooth, Ferrari mus, Port til portreplikator
LX.FR305.016
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 08:32 #39
Tja ikke en har haft de problemer du omtaler her triaxtc!

Jeg har testet over 300 maskiner, og ca 70 % har været Asus.

Asus er det førende mærke inderfor laptops, og det nliver de ikke ud af ingenting.

Acer vil jeg aldrig smide mine penge efter. Deres support, samt kvaliteten af indholdet er ikke pengene værd.

Snakker man med deres support afd, er det som at få en dreng på 10 år i røret, som intet aner om det han snakker om!

Deres standard svar "liige 2 min"

Tager du AMD baseret maskiner, kan jeg kun ryste på hovedet
Avatar billede triaxtc Nybegynder
12. december 2004 - 18:12 #40
Tja, det er beklageligt, at der skal være problemer med enkelt maskine og som skrevet vil Asus bundkort absolut stadigvæk være mine foretrukne. Men jeg ender nok med et pmcia netværkskort på maskinen, for sidst var det på hængende hår, at de skiftede bundkortet og jeg fik den besked som første gang, at det var en forbedret type.
Vedrørende Acer's support afdeling, så har jeg ikke brug for dem, så hvorledes de opfører sig, ved jeg intet om.
Det sidste med AMD baserede bærbare var kun til spørgsmålet om at være stor nok, da jeg intet kendskab har til AMD baserede bærbare, men til gengæld masser blandt stationære pc'er og der giver AMD i mit tilfælde ikke flere problemer end Intel.
Jeg ser nogle nærmest dyrker regilion omkring Intel/AMD, men når det kommer til stykket, er det sjældent CPU'en, der er problemet, oftere, det som er omkring den.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 18:18 #41
Vi kan ikke være mere enig du :-)
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 18:32 #42
Jeg har nu aflevert den bærbar tilbage til Tdc de ved endnu ikke om jeg kan få mine penge tilbage det vil Tdc finde ud af.. Men Tdc Kunne så finde en Acer med intel centrino  Osv. Til mig jeg kunne få i stedet.
Men nu kan jeg høre at Freehelp ikke er så glad for Acer... jeg ville nok allerhelst have en Fujitsu simens men dem forhandler Tdc ikke øv... ak ja det er et være gedemarkede med min computer..jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre for at få en ordenlig bærbar.. jeg bliver glad for.

Knus myheart
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 18:34 #43
jeg ville tage Asus
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 18:41 #44
Freehelp hvad siger du til Acer med intel centrino er det ikke en ok bærbar???
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 18:43 #45
Jo den er fin nok...Har du link til den
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 18:44 #46
Asus har osse et rigtig flot design.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 18:44 #47
6800Ne er en meget lækker maskine tro mig
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 18:49 #48
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=R9SAwsaaQQ2AwocmxEpAao-5rAoO61eEmp1-llqBw0BPuTjO289-llqB?ProductUUID=av4KamdMPsoAAAD_r5oMWZzI&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_data_pc_laptop&CategoryName=tdc_p_data_pc_laptop&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

Det var den vi så på nede i tdc butikken... jeg vil så have en der er med 60Gb og med 512 DDR ram. men ellers den samme... jeg vil så bare købe et extern harddisk til den så jeg kan få den større hvis det er det jeg vil.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 18:50 #49
Grafikkort: 64 MB delt Intel /855GME(Chipset) integreret 3D AGP --> Dette skal du holde dig væk fra så vidt muligt! Det kan intet bruges til. Shared RAM gør at disse skal deles mellem maskinens andre resourse krævende hardware!

Absolut noget hø
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 18:59 #50
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=R9SAwsaaQQ2AwocmxEpAao-5rAoO61eEmp1-llqBw0BPuTjO289-llqB?ProductUUID=FlMKamdM2YAAAAD8Zv9Mk8gJ&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_data_pc_laptop&CategoryName=tdc_p_data_pc_laptop&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog
Det er min gamle computer rigtig god men skærmen flækkede for et godt ord den blev lavet 4 gange inden for 5 månder.

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AmitechFreenote4800

Det er den jeg fik i går som jeg aflederede tilbage idag den larmer for vildt og så er lyden mega dårlig i den.......

oki så skal jeg ihvertfald ikke have den Acer.
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 19:09 #51
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=22169

er det en af de modeller du kan anbefale???
Avatar billede plazm Nybegynder
12. december 2004 - 19:20 #52
Sidder selv med en Asus A35N som har været på værkstedet 1 gang og det var da jeg modtog den, hd'en var defekt... kontaktede Asus og snakkede med dem. Sendte en fax med de info jeg fik tilsendt på email 5 min efter, dagen efter ringer TNT og spørger om de kan hente den, de henter den samme dag og efter 5 dage efter sidder jeg med den igen. Siden har den bare kørt, og mine kammerater der også har Asus er også glade for den.

Så en Asus er ikke et ringe valg.

Ang TDC's bærbare så syns jeg at man tit hører at de er i stykker ? En anden kammerat var så dum at købe sin der og den har været afsted 3 gange på 3 måneder og han har nu fået pengene igen.

http://www.proconsult.dk/katalog/m_nb/s_nb1/nb-a3/nb-a3522n-up.html <-- dette er maskinen som jeg sidder med
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 19:31 #53
plazm ja Tdc computer er noget lort det kan vi hurtig blive enig om...

Jeg er glad for at høre din mening om Asus. De er lidt dyre hvis den skulle kunne noget men pyt med det, bare en er god og jeg har virklig brug for en der er god. På det halve år jeg har haft en bærbar er den blevet lavet 4 gange og ombyttet 3 gange nu må jeg simpelhen have pengen tilbage så jeg kan gå ud og købe en Asus..
Jeg har ikke set nogen Asus i de butikker jeg  har været i er det fordi man skal bestille den på nettet???
Avatar billede myheart Nybegynder
12. december 2004 - 19:49 #54
Freehelp er det muligt Hvis jeg spørg pænt om du gider at godkende men bærbar hvis jeg finder en Asus for at se om den er god nok??? hvis det er hvor kan jeg så finde dig???

Knus myheart
Avatar billede freehelp Praktikant
13. december 2004 - 08:30 #55
Selvfølgelig vil jeg det :-)

msn er Ld69@ofir.dk
Mail areox@dam.mail.dk

Skal nok hjælpe dig færdig
Avatar billede a1a1 Novice
14. december 2004 - 11:52 #56
Jeg har nu aflevert den bærbar tilbage til Tdc de ved endnu ikke om jeg kan få mine penge tilbage det vil Tdc finde ud af

DET HAR DU KRAV PÅ

;O)
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 12:04 #57
Kunne man forestille sig en feedback her - eller skal dette spørgsmål også hengå i rækken af uafsluttet!??
Avatar billede myheart Nybegynder
19. januar 2005 - 20:38 #58
freehelp det må du undskylde men jeg kender ikke denne side godt nok så jeg ved ikke hvordan man afslutter.
Avatar billede freehelp Praktikant
19. januar 2005 - 20:47 #59