Avatar billede gregerssander Nybegynder
11. december 2004 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intet internet

jeg købte for et par måneder siden en d-link di-514 trådløs router. jeg satte tingene op som der stod jeg skulle og det kørte fint, men af uforklarlige årsager virker internettet ikke mere nu. min laptop kan sagtens finde routeren og der er fin signal styrke, og hvis jeg putter lan stikket direkte i min pc virker det fint... hvad kan der være i vejen?
Avatar billede kenp Novice
11. december 2004 - 17:34 #1
ændret kode eller andet du har pillet ved? kan også være andre trådløse net som forstyrrer
Avatar billede gregerssander Nybegynder
24. august 2005 - 17:09 #2
Duede igen efter formatering