Avatar billede lizard Nybegynder
18. oktober 1999 - 12:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan man redigere i class-filer?

Og i så fald hvordan gør jeg?

Jeg har ikke megen forstand på java applets, men jeg ønsker egenligt også kun at rette en redirect-http:-adresse...

Anyone?
Avatar billede jumper Nybegynder
18. oktober 1999 - 12:34 #1
Du kan ikke redigere i class filer.

/Thor
Avatar billede kh Nybegynder
18. oktober 1999 - 12:35 #2
Du kan ikke rette i en class-fil
En class-fil er at betragte som en exe-fil, og kan ikke rettes!
kh
KH
Avatar billede helle_fred Nybegynder
18. oktober 1999 - 12:55 #3
Du skal have fat i selve kilde-koden. Javaprogrammernes kildekode ligger i filer med efternavnet .java. Det er altså en forudsætning for at ændre i en applet, at du får fat i java-filen. Når du har rettet i denne fil, skal programmet oversættes til en ny class-fil. Hertil skal du bruge en java-compiler. Er du windowsbruger kan du downloade compileren sammen med de andre java-grundværktøjer, Java JDK, på http://java.sun.com/products/jdk/1.2/index.html.

vh Helle
Avatar billede lizard Nybegynder
18. oktober 1999 - 12:59 #4
Sikke noget l***! :o(
Avatar billede lizard Nybegynder
18. oktober 1999 - 13:01 #5
Åh tak, helle... jeg havde ikke set dit svar, sorry... Men jeg har blot ikke den java-fil - æuv!

Nå, jeg må finde på noget helt andet!

Avatar billede kampfeldt Nybegynder
26. oktober 1999 - 23:05 #6
man kan altså godt ændre i de fleste class filer, man skal bare bruge en decompiler som f.eks decafe. Dette hænger sammen med at java ikke compiler til maskinekode men til bytekode!!!!!!

Jesper Kampfeldt
Avatar billede lizard Nybegynder
13. december 1999 - 10:47 #7
>>>kampfeldt!

Hvor får man fat i "Decafe"? Det er ofte, jeg står og har brug for det ;o)

På forhånd tak! :o)
Avatar billede kampfeldt Nybegynder
13. december 1999 - 16:13 #8
du kan downloade det på www.winfiles.com

den præcise sti skulle være

http://winfiles.cnet.com/apps/98/java.html

ellers må du søge efter decafe

Jesper
Avatar billede dar Nybegynder
13. februar 2000 - 18:57 #9
og hvordan så med at redigere i .java-filen?