Avatar billede bredan1977 Nybegynder
10. december 2004 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af ITX Bundkort

Jeg har fået den ide at jeg vil lave min egen LinuxBox ved brugen af et ITX Bundkort!

Den skal kobles til Fjernsynet, og bruges til eks DvD og CD afspiller! Så spil, surfning osv....

MEN... jeg kan ikke rigtigt finde et kort der enten HAR udgang til TV, eller hvor man kan isætte et KORT der har udgang til TV?

Jeg har brugt www.edbpriser.dk
Avatar billede triaxtc Nybegynder
11. december 2004 - 21:58 #1
Hvor meget kræver du i ydelse? Se her: http://www.viaembedded.com/product/3/4/OG_EPIA-MII_111804.pdf
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
13. december 2004 - 10:36 #2
Jaaa... ikke vildt meget... skal kunne afspille DvD Film, og evt lidt CS og DoD!
Avatar billede triaxtc Nybegynder
13. december 2004 - 18:42 #3
DVD: Har du set side 10/12 på ovennævnte pdf fil?
Men jeg har ikke kunnet finde noget om ydelse i spil endnu, CS kræver ganske vist ikke ret meget, men aligevel. Der findes en 1,33 mhz model ( se www.compumail.dk) og 1,6 ghz model skulle være undervejs, men der er en hel pci slot i overskud og der kan da findes pci grafikkort endnu, selv om de er sjældne
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
06. januar 2005 - 08:51 #4
point???
Avatar billede triaxtc Nybegynder
06. januar 2005 - 17:04 #5
Hvis du er tilfreds med svaret?