Avatar billede fitze Nybegynder
10. december 2004 - 11:36 Der er 3 kommentarer

Dvd-Brænder FEJL

Hej jeg har nogle store problemer med min dvd-brænder. Jeg sidder med en NU brænder, hvor jeg prøver at brænde en familie dvd ned. Jeg har modtaget en iso fil fra et familie medlem, og har så lovet at jeg vil brænde dvder til alle de andre! der sker bare det at når jeg  prøver at brænde kommer den ud med en fejl i Nero: Disc at Once Failed!. Jeg tænkte så at jeg ville prøve uden disc at once, men nej  den failer stadig! Hvis jeg endelig får brændt dvden uden en fejl, sker der det at den simpelthen går i hak når jeg sætter den i min dvd til fjernsynet, lige til sidst på dvden sætter den sig i hak og kommer ikke længere!
Jeg prøvede så at brænde den samme iso ned på en lidt ældre dvd-brænder som kun kunne tage dvd+r medier, her var der ingen problemer bortset fra at min dvd til fjernsynet ikke kan tage dvd+r medier!! :(
Jeg gik så ud fra at det var brænderen der var noget i vejen med, har nu fået den byttet 3 gange! og butikken har aldrig haft problemer med den brænder før. Den failer stadig!! hvad kan være problemet ? er ved at være helt på bar bund.!
Kunne være for fedt hvis nogen herinde havde oplevet det samme og fundet ud af hvad problemet var! eller at der sad en et sted som lige vidste hvad der skulle gøres!
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2004 - 11:39 #1
Tjek for ny firmware.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2004 - 11:45 #2
Prøv at brænde med en lidt lavere hasighed.

Eller så er DVDdecrypter genialt til at brænde ISO filer med. Den var måske et forsøg værd.

www.dvddecrypter.com
Avatar billede fitze Nybegynder
11. december 2004 - 12:08 #3
Jeg har nu prøvet begge dele uden Held! er der nogen derude der har flere ideer!!!
forstår virkelig ikke hvorfor Nero skriver Succelfull også er der fejl på disken alligevel! den går totalt i hak i sidste afsnit af dvden!