Avatar billede pecl Nybegynder
10. december 2004 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbind etiket med tekstbox eller combobox?

Jeg har slettet en etiket som hørte sammmen med en tekstboks - nu vil jeg gerne oprette en ny etiket som skal hænge sammen med tekstboksen - hvordan gør man det ?
Avatar billede mugs Novice
10. december 2004 - 11:05 #1
Slet tekstboksen oig hent den ind igen fra feltlisten. Du kan efterfølgende ændre etikettens tekst.
Avatar billede pecl Nybegynder
10. december 2004 - 11:13 #2
Hej Mugs
Nu er det en liste med en masse opsætning - så er der ikke en anden måde. Jeg har sommetider oprettet en ny etiket som så har hængt sammen med en tekstboks - men da det ikke har været tilsigtet ved jeg ikke hvordan.
Avatar billede pecl Nybegynder
10. december 2004 - 11:27 #3
>Mugs
Fandt selv en anden måde i access hjælp:

Vedhæfte en etiket til et kontrolelement

1    Åbn en formular i designvisning eller en rapport i designvisning.
2    Klik på den etiket, du vil vedhæfte til et kontrolelement.
3    Klik på Klip    på værktøjslinjen.
4    Klik på det kontrolelement, du vil vedhæfte etiketten til.
5    Klik på Sæt ind    på værktøjslinjen.