Avatar billede janvogt Praktikant
09. december 2004 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Signatur og brevpapir

Jeg har problemer med at oprette brevpapir med logo sammen med en signatur.

I Outlook bliver logoet vist under signaturen i steder for i toppen.

Både brevpapir og signatur er oprettet i Word og gemt som Webside.
Avatar billede janvogt Praktikant
20. januar 2005 - 22:48 #1
Lukket
Avatar billede janborup Praktikant
18. januar 2007 - 12:33 #2
Hej Jan

Du lukkede selv denne sag, men glemte lige at fortælle hvordan du fik det løst. Jeg bokser selv med samme problem lige nu.

Mvh. Jan Borup Coyle
Avatar billede janvogt Praktikant
19. januar 2007 - 10:10 #3
Jeg fik det aldrig løst.
Sig endelig til, hvis du finder en løsning.
Eneste alternativ er vel at lave et "billede", som både indeholder navn, underskrift, logo etc.