Avatar billede jesper_b Nybegynder
08. december 2004 - 21:49 Der er 3 kommentarer

Anbefalinger / erfaringer med webshops

Hejsa,

Jeg er på udkig efter en udbyder af en webshop, som er pæn/præsentabel, intuitiv at arbejde på, og som skal kunne håndtere dankort-betalinger. Desuden skal der kunne importeres og ekporteres stamdata til/fra shoppen.

Prisen betyder noget, men det er endnu vigtigere at shoppen er "indbydende" i layout og design.

Har nogen nolge gode erfaringer / anbefalinger af nogle gode "shopudbydere/produkter?

Mvh. Jesper
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. december 2004 - 22:05 #1
www.wsms.dk - Der er en shop i deres CMS system, og så for du jo også et komplet CMS system ved siden af...
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. december 2004 - 02:44 #2
www.togiaps.dk de levere shops som du kan hoste hos dem eller hvor du vil. Så betaler du bare for deres hjælp med at sætte den op.
Avatar billede retep Nybegynder
09. december 2004 - 09:23 #3
www.AT-Orbital.com - Hos os får du lavet designet ud fra dine ønsker. Hvis du sender mig en e-mail (pa@atorbital.com) så opsætter jeg gerne en demo-shop du kan afprøve.