Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
08. december 2004 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af ny hjemmeside!?

Hej.

Kort sagt hvad synes i om designet på vores nye hjemmeside, en del af et produkt! Konstruktiv kritik ønskes.

Hjemmesiden hedder indtil videre: http://enevoldsenmartin.users.whitehat.dk/siden
De eneste 2 links som er aktive er forum og artikler og dertil skal der siges en stor tak til scaefner.dk for kode til nyhedssystemet og forum.

Med Venlig Hilsen
Martin Enevoldsen
Avatar billede wanze Nybegynder
08. december 2004 - 21:43 #1
'Logoet'/toppen er ret kedelig, måske du skulle lave den mere grafisk.
Baggrundsfarven er for mørk til siden, eller måske for lys, det ser ihvertfald forkert ud. :)
Annoncer er med 2 N'er.
Hovedvinduet er for lille når man er inde i forummet.
Måske du skulle lave hover på menupunkterne.

Ellers meget overskuelig side.
Avatar billede doek Nybegynder
08. december 2004 - 21:43 #2
hmm, der er ikke meget plads til særlig meget.
Avatar billede cpufan Juniormester
08. december 2004 - 21:43 #3
den aktive del er alt for smal - efter min mening.
der bliver temmelig meget scroll, når der kommer noget indhold.
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. december 2004 - 21:47 #4
1. der mangler doctype
2. der mangler charset
3. CSS ville være bedre og mere fornuftigt end tables til design opbygningem.
4. http://validator.w3.org/check?uri=http://enevoldsenmartin.users.whitehat.dk/siden/
5. Det virker ret forvirende at "© 2004 Inside.com
Info@inside.com" ikke står på én linje
6.  pilen (->) er grim i din menu
7. Box overskrifterne ville se pænere ud som centereret.
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. december 2004 - 21:48 #5
8. det virker dumt med scrollbar, inden i designet, istedet for at lade designet udvide sig, og så bruge den normale scrollbar i siden.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
08. december 2004 - 21:57 #6
Har kigget lidt på noget af det! Og tak for kritikken mere ønskes hvis der skulle være mere!
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. december 2004 - 21:59 #7
lidt padding fra billedet i nyhederne og til teksten ville også være godt.

og så venstrejuster din menu.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
08. december 2004 - 22:42 #8
Dem som vil have point skal smide et svar!
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. december 2004 - 22:43 #9
Hvis du synes :P