Avatar billede rastaman Nybegynder
08. december 2004 - 13:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo med roterende tekst

Det er måske lidt svært at forklare og forstår, men jeg prøver.

Jeg kunne godt tænke mig at designe et logo (fast billede) med en roterende tekst omkring.

Forestil jer en globus hvor teksten følger ekvator hele vejen rundt hele tiden. (kun teksten bevæger sig), dvs. teksten vil også være skjult på visse tidspunkter selvfølgelig.

Hvilket program skal man lave dette i og er det forholdsvis nemt eller svært
Avatar billede skurkan Nybegynder
08. december 2004 - 14:19 #1
I teorien kan du lave det i Photoshop... Det tager bare en krig.
Ville nok vælge MAX eller noget i samme stil.
Avatar billede rastaman Nybegynder
08. december 2004 - 14:21 #2
hvad er max

og kender du programmet SwishMax, kan det bruges
Avatar billede arnums Nybegynder
08. december 2004 - 14:41 #3
Tror godt Swish kan(har ik prøvet det)
- hvad med flash?(swish minder om flash, bare billigere og mangler lidt)
Avatar billede rastaman Nybegynder
08. december 2004 - 14:42 #4
jeg må bare prøve med swish

jeg havde bare håbet at der var en som lige kunne forklare hvordan man gjorde

tak for hjælpen
Avatar billede arnums Nybegynder
08. december 2004 - 15:08 #5
Jeg kan nok lave en flash fil til dig, med det, hvis det ikke er for meget arbejde!
Avatar billede rastaman Nybegynder
08. december 2004 - 15:12 #6
det må du meget gerne, især hvis jeg kan komme til at redigere den bagefter og selv bestemme det billede som teksten skal rundt om (det skal nemlig skifte lidt fra side til side)

Er det for besværligt hvis teksten skal have løbe i 45 graders vinkel rundt om billedet
Avatar billede arnums Nybegynder
08. december 2004 - 15:48 #7
ok.. det jeg kan lave, der kan du ikke redigere, desværre.
Så må du få andre til det.
Avatar billede rastaman Nybegynder
08. december 2004 - 15:49 #8
Ok, ellers tak for hjælpen
Avatar billede rastaman Nybegynder
10. februar 2006 - 09:55 #9
Lukker