Avatar billede dk2072692 Nybegynder
08. december 2004 - 12:51 Der er 3 kommentarer

Windows Update

Mit system er Windows XP prof. Har hørt at Windows Update (som jeg bestandigt, via nettet bliver opfordret til at downloade kan nedsætte hasigheden . Er det rigtigt?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 12:54 #1
Det er en meget god ide at hente opdateringerene for de beskøtter jo computeren men jeg har aldrig hørt at det skulle nedsætte hastiheden.
Avatar billede offenbach Nybegynder
08. december 2004 - 13:06 #2
har ikke haft problemer med hastigheden efter install af update og vil da mene at det bedste er at opdatere jævnligt...du kan jo bare slå auto update fra og så selv hente når der er tilgængelige filer du kan bruge
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. december 2004 - 13:08 #3
Nej - det kan den ikke.

Windows Update downloader stille og roligt i baggrunden, og naturligvis koster det lidt performance. MS har udviklet BITS teknologien (v.2.0 er den nyeste) til dette formål.

Du kan hente den nyeste version her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b93356b1-ba43-480f-983d-eb19368f9047&displaylang=en