Avatar billede rge Nybegynder
07. december 2004 - 19:10 Der er 3 kommentarer

Driver til ICM532A

Jeg har netop købt en Powerbook G4 15" SuperDrive. Til den vil jeg gerne anvende mit gamle webcam fra min gamle PC, da det ikke fejler noget. På PC'en brugte jeg et program som hedder Arcsoft VideoImpression til at bruge det, men det laves ikke til Mac. Derudover havde jeg ingen problemer med at finde og anvende driveren ICM532A TWAIN, men det kan jeg heller ikke finde til Mac'en.

Er alt fortabt eller er der nogen som kender en genvej/smuthul.
Jeg har forresten forsøgt mig med Macam, men dette var også uden held.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
07. december 2004 - 19:21 #1
Dette er det mest lignende jeg kunne finde på 1 minut.
http://home.tiscali.dk/tomasgc/labtec/

Forsøg evt en dialog med gutten. Han koder vist selv.

Mplayer, som han nævner finder du her:
http://www.download.com/Mplayer/3000-2200_4-10313973.html?tag=lst-0-1
Avatar billede rge Nybegynder
07. december 2004 - 20:12 #2
Er der andre som har nogle ideer for det som er foreslået ovenfor kan jeg ikke få til at virke.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
08. december 2004 - 06:53 #3
Du skal nok investere i et nyt webcam til kr. 100,-
-så er du fri for at forske mere på dette tynde grundlag.

Der går vist længere tid inden du finder noget software til dette forholdsvis ukendte webcam.

Blot et godt tip!
-det kan næsten aldrig lade sig gøre uden et 100% kompatibelt kamera.