Avatar billede hrskitzo Nybegynder
07. december 2004 - 18:45 Der er 8 kommentarer

Hjælp til at lave en forside med billedere fra Irak krigen 1991

Hey Experter

Er der nogle som vil lave en forside med billedere af Irak krigen 1991 og TV-medierne. Siden skal brugen i en opgave og skal derfor være grafisk flot (som jeg ved i kan lave) der er ikke så maget andet at sige om den, udover den skal kunne sættes ind i et works dok. og gerne fylde 2/3 af siden.

På forhånd tak

Mvh.
Hrskitzo
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
07. december 2004 - 20:35 #1
Hallo er der virkelig ingen som han hjælpe???

Hvis i ikke kan lave overstående så er det også fint med en masse billedere fra:

Golfkrigen og Vietnam-krigen samt TV-medier fra de to samme krige.

Mvh'
Hrskitzo
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. december 2004 - 20:58 #2
a quickie:
ligger som 150dpi (til print)
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. december 2004 - 20:59 #3
ja og vi husker lige linket ;)
http://medlem.jubii.dk/mobius6/1991.jpg
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. december 2004 - 21:00 #4
det må jeg nok sige. 2 timer og så er man allerede desperat og forstår ikke hvorfor folk ikke har smidt 10 forslag.

Tror du vi sidder og venter og stirer på skærmen indtil du smider et spørgsmål og så sprænger vi ellers over det som vilde hunde?

undskyld mit sure opstød, men til en anden god gang. så giv os lidt tid.
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. december 2004 - 21:03 #5
her er originalen så kan du evt. selv sætte det pænt op:
http://medlem.jubii.dk/mobius6/1991.psd
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
08. december 2004 - 18:27 #6
Nej bare rolig ;)
Det ville være cool hvis i kunne finde nogle  billedere af Medierne (Tv, Radio, mm.) i krigs zonen, hvor de evt. filmer eller optager...

Mvh.
Hrskitzo
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. december 2004 - 22:55 #7
hov previewf ilen er jo helt forkert der mangler 5/6 af den....anyway psd'en ligger der hvis det skulle være...
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
10. december 2004 - 16:38 #8
Jeg kan IKKE åbene psp. filen...