Avatar billede baiarno Nybegynder
07. december 2004 - 16:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Trojan Horse Downloader.istbar.5.J

Jeg har fået en advarsel om at der er virus på min computer.
Den siger at der ligger en virus i en mappe (som jeg ikke kan finde på computeren), virussen hedder Trojan Horse Downloader.istbar.5.J og jeg kan bare ikke komme af med den.
Jeg har forsøgt mig med Norton Antivirus, AVG, Ad-Aware og NoAdware, men ingen af dem har skaffet af med den, lige nu kører jeg et online scan fra www.pandasoftware.com og jeg er i gang med at hente TrojanHunter.exe.
Hvis disse ting ikke skaffer mig af med virussen, hvad skal jeg så gøre??

Venlig Hilsen
Jan Kristensen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 17:06 #1
du kan fjerne den mauelt i regedit, stien kan du se her.. m.m..O)
Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 02:33 #3
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=BullGuard&tg=dl-20 hent det her anti virus program det fjerner den(m)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. december 2004 - 11:31 #4
fik du den fjernet..?
Avatar billede baiarno Nybegynder
02. januar 2005 - 15:06 #6
Ja nu er den fjernet. Mange tak for hjælpen til jer alle, Tusinde tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 15:09 #7
forklaring mangler..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 15:10 #8
læs lige reglerne..O/
Avatar billede snowball Novice
02. januar 2005 - 22:48 #9
baiarno: Du fik dit spørgsmål besvaret, og skal derfor også uddele point. Opret derfor venligst et nyt spørgsmål i denne kategori på 40 point og med titlen "Point til artfreak". I det nye spørgsmål skriver du at du uddeler pointene på baggrund af dette spørgsmål - husk link til dette spørgsmål. Til sidst skriver du så linket til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede baiarno Nybegynder
06. januar 2005 - 11:54 #10
sorry det anede jeg ikke. Jeg skal nok gøre som du siger...
Avatar billede baiarno Nybegynder
06. januar 2005 - 11:59 #11