Avatar billede jorgetu Nybegynder
07. december 2004 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afrundede hjørner, tekstboks.

Hej hajer,

På følgende side har jeg en lille opgave. Grafikstumpen på siden vil jeg gerne have lavet om til html + gif. Hvordan gør jeg det. Hvis du kan lave eksemplet vil det være fint.

http://haslev.test.dk/test/opgave.htm.

Svaret skal helst gives inden fredag den 10. december.

mvh
Tue

I mit firma har vi TIT brug for nogle der kan trylle med html/css, så hvis svaret her kan bruges, så kan det være at der kan være nogle freelance opgaver på vej.
Avatar billede keysersoze Guru
07. december 2004 - 15:56 #1
Avatar billede jorgetu Nybegynder
07. december 2004 - 16:15 #2
Ja, det var jo lige hvad jeg havde brug, det var dog utroligt :-)
Avatar billede keysersoze Guru
07. december 2004 - 17:56 #3
jeg lægger lige et svar så... der kan selvfølgelig nå at komme ydeligere svar da det trods alt ikke er den 10. endnu men da jeg skal på skitur kunne jeg ikke vente helt dertil ;)
Avatar billede keysersoze Guru
13. december 2004 - 20:21 #4
tak for point