Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
06. december 2004 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Simpel kalender!

Er der nogen der kender en tutorial/sovsekode (e. lign) til hvorledes jeg kan lave en simpel kalender (uden mysql osv, bare ren php og html) som kan vise år, måned og uge?
Avatar billede krydset Nybegynder
06. december 2004 - 22:16 #1
Avatar billede krydset Nybegynder
06. december 2004 - 22:17 #2
Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:21 #3
-Google er din ven (: de fleste "eksperter" laver abre en hurtig søgning på google og så finder man næsten altid svaret(:
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
07. december 2004 - 00:47 #4
Hmm, må da indrømme jeg ikke helt er så vild med de første links.
Den fra tutorialized fungere ikke helt og den fra phpfreaks kan kun vise måneden?

Har selv prøvet google, men svært at finde en rigtig simpel og god php kalender som kan vise år, måned og uge.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
08. december 2004 - 16:26 #6
scaefner --> laver du ikke et svar?

Og er der nogen som kan forklare hvorfor i hans kode er 2 gange søndag i array'et?
Avatar billede schaefner Juniormester
08. december 2004 - 17:03 #7
Svar :)
Avatar billede lauer Nybegynder
13. december 2004 - 12:16 #8
Det er fordi søndag rigtigt er 0, men jeg vil gerne have den til at komme efter Lørdag, i stedet for før mandag, og så lavede jeg det bare på den måde. Det ser måske forkert ud, men det virker nu fint :)