Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 21:52 Der er 9 kommentarer

Dvd, men dvd-film dur ikke.

Hey... Har en dvd (Læs: Problem med afspilning af dvd-rom i dvd!) som jeg har villet se nogen film på. Men nu kan jeg pludselig ikke se film mere. Jeg kunne godt for noget tid siden, men hver gang jeg sætter en i sker der ingenting :S
Avatar billede marzman Nybegynder
06. december 2004 - 21:53 #1
kan du gå ind på dit dvd-drev ??? i denne computer
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 21:55 #2
Nej. Du mener når jeg har sat en dvd i eller ? Det er det samme med Half-Life 2 eller lign. spil der er på Dvd-Rom de dur heller ikke. Men en alm. musik-cd dur.
Avatar billede marzman Nybegynder
06. december 2004 - 21:56 #3
er drevet nyt ??
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 21:57 #4
Nej... Fra 2001 :)
Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:25 #5
Altså kan du se dit dvd-drev i  "denne computer" og hvad står der ved dit dvd-drev under enhedshåndtering ?
Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:28 #6
Hvis fejlen er at du ikke kan 'finde' eller at der er problemer med din driver så gør enten følgende:

Prøv lige denne Løsning:
Klik på Startknappen - klik på Kør > skriv Regedit og klik OK
Gå ned til mappen "HKEY_LOCAL_MACHINE" og klik dig frem - via "+" til følgende:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
Prøv også  lige dette: http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 22:28 #7
Kan se det i "Denne Computer"
I Enhedshåndteringen står der kun IDE DVD-ROM 16X
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 22:30 #8
Så har jeg slettet der hvor der stod Upper Filters...
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 22:38 #9
Hmm... Det dur stadig ikke :(