Avatar billede clan-dcf Nybegynder
14. marts 2001 - 22:19 Der er 40 kommentarer

mangler CS server... MAX 400KR. p. m.

Hej Friends....

Vi står og har virkelig brug for vores egen Counterstrike server. Vi er villige til at betale op til 400 KR. per. måned for den... Den skal kører 24 timer i døgnet. og helst kører linux (windows brugere må også meget gerne kontakte os). Vi skal selv styre hvem der har admin rettigheder m.m. serveren kommer nok til at kører gamehost eller sådan noget. Forbindelse skal helst være hurtigere end 1mbs...

I kan kontakte os her eller på clan-dcf@mailus.dk eller ICQ: 86113641

Håber at høre fra en snarligt...

Clan DCF
end.at/dcf/
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. marts 2001 - 22:22 #1
for 400kr om måneden kan man jo ikke engang køre en 1mbit forbindelse!
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:23 #2
Er det ikke lige lovligt meget at bruge alle sine point ca. 7 minutter efter at man er blevet oprettet (2001-03-14 22:12:41)?

Jeg tror at der er en eller anden der ikke ønsker at bruge sine point og derfor har oprettet en dummybruger til kun dette spørgsmål eller tager jeg fejl????
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:25 #3
fcs >> det kunne se sådan ud, det er da næsten for oplagt!

//Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:27 #4
Der har for nyligt været et andet spørgsmål om netop en CS server... gad vide om ikke....
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:29 #5
nikolajdu>> Finder du det link?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:32 #6
Jeg prøver og prøver....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:33 #7
Jo, det er sikkert den samme....
Men da de ikke kunne finde en server vil de nu betale  et (symbolsk) beløb for en 1+ mbit linie
Jeg vil gerne leje en linie ud, men det koster ca. 1500 kr pr måned så!

//Anders
Avatar billede semot Nybegynder
14. marts 2001 - 22:33 #8
*lol* JO JEG TOR OGSÅ DET ER NOGET I DEN STIL
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. marts 2001 - 22:35 #9
De tror jo at de både kan får et 1mbit+ linie OG (INKLUSIV) en server som nogen gider sætte op for dem...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:36 #10
den var her den gamle spm.
http://www.eksperten.dk/spm/55807

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:37 #11
Det er sørme også samme klannavn i begge spm.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. marts 2001 - 22:39 #12
Hmmmm det var søren jensme da mærkeligt...
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:39 #13
Så har vi ham vist i saksen. Han underskriver sig med Clan DCF begge steder og checker man hans ICQnummer kan man se at hans nickname er specialty, stavet på nøjagtig samme måde som brugernavnet på ham der opretter http://www.eksperten.dk/spm/55807

SMÆK SIGER FÆLDEN OG SÅ SIDDER DER EN FYR OG SPRÆLLER ;-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. marts 2001 - 22:40 #14
Og ydermere er det ikke det samme brugernavn; yderst interesant...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:41 #15
Admin !!
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:41 #16
Har sendt en \"Tip en Ven\" til Admin ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:42 #17
Nå, men jeg kan se i fandt den mens jeg lavede kaffen... *GGG*
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:43 #18
nikolajdu>> Ja, vær du bare glad for at det ikke var et spørgsmål til 300 point, som du ikke nåede at svare på fordi du lavede kaffe.... DOOOOOOHHHHH
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:43 #19
fcs >> har sendt dem en mail
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:44 #20
vladimirr>> Hvem? Admin? For så har jeg jo allerede gjort det (se ovenfor)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:45 #21
Jeg sendte en på ca. samme tid
Avatar billede kapla Nybegynder
14. marts 2001 - 22:45 #22
Snyderpatruljen slår til igen *GG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:46 #23
Jeg søgte og søgte og kom pludselig i tanke om at det da vist var næsten en time siden jeg satte vandet over... Tsk tsk. At www.eksperten.dk kanoptage mig så meget at jeg glemmer kaffen. Gad vide om min kæreste egentlig også er kommet hjem i mens...*GGGG*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:49 #24
hmm, se lige efter i sofaen !
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:49 #25
nikolajdu>> *ROTFLWBTLOACIFOE\" * Se forklaring i bunden

* = \"Rolling On The Floor Laughing While Biting The Leg Off A Cheater I Found On Eksperten\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:50 #26
fcs -

Sådan skal det være. Autoriseret Rottweiler.
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 22:52 #27
STATS-autoriseret om jeg må be ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. marts 2001 - 22:56 #28
Ok.

Statsautoriseret Rottweiler og leverandør af menneskekødben til det kongelige danske hof.

Damn tror nok jeg kom til at poste det samme i et forkert indlæg, men lukkede siden og hvad var det nu for en...

AHA, nu kan jeg høre min kæreste kommer.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. marts 2001 - 22:57 #29
Så vil jeg nøjes med at være en børnevenlig og glad schæfer !
*LOL*
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. marts 2001 - 23:10 #30
ham der clan-dcf/specialty er nok ikke så kæ nu hva??
Avatar billede clan-dcf Nybegynder
14. marts 2001 - 23:22 #31
hmmm, lige et par ord fra den skyldige....

1. der er ikke mange der gider at tænke over et spørgsmål der næsten ikke giver poing derfor de 300...

2. Jeg har oprettet et spørgsmål for noget tid siden med samme spørgsmål men der var ikke penge med i spillet...

3. Hmmmm, det tar ligesom ikke hele forbindelsen at køre en CS server, og der kan jo køres flere servere og på den måde tjene lidt kredit til den iforevejen dyre forbindelse...

NOGLE SPØRGSMÅL.... når ik!
Avatar billede fcs Novice
14. marts 2001 - 23:24 #32
Jo, jeg har et spørgsmål: Hvorfor har du oprettet to brugere når det ikke er tilladt?
Avatar billede netmus Nybegynder
15. marts 2001 - 00:00 #33
Denne bruger er ikke kun til mit brug!  Der er 6 andre der har pass til den!
Avatar billede fcs Novice
15. marts 2001 - 00:03 #34
Hvem er Netmus nu - endnu en dobbeltbruger?
Avatar billede netmus Nybegynder
15. marts 2001 - 00:06 #35
jeg er en af DCF\'s medlemmer.... altså også en af dem der bruger clan-dcf
Avatar billede fcs Novice
15. marts 2001 - 00:07 #36
Jeg er spændt på hvad Admin siger til dette. Reglen siger En person, en bruger!!!!!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. marts 2001 - 09:10 #37
Endnu en rotte i fælden, dette spm, bliver mere og mere suspekt....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. marts 2001 - 19:14 #38
clan-dcf/netmus/??>> Hvis du ikke bruger hele forbindelsen hvoffor skal den så være så kraftig
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 16:31 #39
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2001 - 17:19 #40
Damn nogle idioter nu har de bare lavet endnu en bruger.