Avatar billede martinheick Nybegynder
06. december 2004 - 15:38 Der er 5 kommentarer

Opdater af hjemmeside mv.

Søger en som har lyst til at vedligeholde hjemmeside.
Kendskabt til html og php.
Det er ikke så meget tid det drejer sig om. Måske 1-3 timer om måneden.

Skriv til martin snabela siriuspartner.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
06. december 2004 - 15:51 #1
Gratis eller for penge ?
Avatar billede janomel Nybegynder
08. december 2004 - 13:47 #2
Jeg kunne godt være intersseret. Smid nogle flere informationer. Evt en msn adresse så kontakter jeg dig
Avatar billede teck Nybegynder
09. december 2004 - 16:43 #3
Jeg kunne også godt være interesseret, hvis der lige kommer lidt flere oplysninger!
Avatar billede mobiscope Nybegynder
09. december 2004 - 20:45 #4
tror ikke i skal være sikker på der kommer noget svar. Har skrevet til ham for nogle dage siden men har ikke fået noget svar.
Avatar billede martinheick Nybegynder
19. december 2004 - 22:05 #5
Der er fundet en. Undskyld for det sene/ikke sendte svar :-((