Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
06. december 2004 - 00:42 Der er 3 kommentarer

kan blæseren stoppes

jeg har en lorteblæser der hamrer derudaf selvom min bærbare zepto pc ikke er en varm overhovedet, og det larmer så jeg ikke kan holde det ud. kan det lade sig gøre at slå blæseren fra via en eller anden indstilling?
Avatar billede freehelp Praktikant
06. december 2004 - 08:06 #1
Det ville være totalt usmart - da den er sat i med et formål. Det er nok blæseren der er slidt. Hvor gammel er den?
Avatar billede freehelp Praktikant
06. december 2004 - 08:18 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:51 #3
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?